استاندار گيلان خبر داد :

پنج هزار میلیارد تومان پروژه برای بهره گیری از اعتبارات فاینانس شناسایی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی با بیان اینکه استان گیلان تنها استانی در کشور بود که سال گذشته موفق گردید از ظرفیت فایناس بهره گیرد اظهار داشت : امسال نیز پنج هزار میلیارد تومان پروژه درگیلان در بخش های آب راه و صنعت برای بهره گیری از اعتبارات فاینانس شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست استفاده طرح های مصوب گیلان از ظرفیت های قانون بودجه سال ۹۴ کشور در زمینه بهره گیری از فاینانس ظهر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزارشد.
g7k394cfدکتر محمد علی نجفی در این نشست که به منظور ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای اجرایی استان جهت بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت فاینانس برگزار شد با بیان اینکه با توجه به منابع مالی و خطوط اعتباری پیش بینی شده در قانون بودجه ۹۴ باید از این فرصت ها به نحو شایسته و مطلوب بهره گیریم اظهار داشت : در قانون بودجه امسال سقف تسهیلات تامین مالی خارجی علاوه بر باقی مانده سهمیه سالهای قبل معادل ۳۵میلیارد دلار است که باید با ارائه طرح های دارای توجیه فنی ، اقتصادی ، مالی و زیست محیطی در جهت توسعه و تعالی استان تلاش کنیم .
وی با بیان اینکه استان گیلان تنها استانی در کشور بود که سال گذشته موفق گردید از ظرفیت فایناس بهره گیرد اظهار داشت : امسال نیز پنج هزار میلیارد تومان پروژه درگیلان در بخش های آب راه و صنعت برای بهره گیری از اعتبارات فاینانس شناسایی شده است.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد :کلیه طرح های مصوب که منابع آنها از محل فاینانس تامین می شود باید با تایید دستگاه های اجرایی ذیربط ،وزارت امور اقتصادی و دارایی ،بانک مرکزی و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی باشد از اینرو دستگاه های اجرایی موظفند تمام تلاش خود را برای جذب این تسهیلات به کار گیرند.

Share