از گوشه کنار سیاست در گیلان:

پست جدید مدیر میانی استانداری/اعلام آمادگی سه متقاضی برای خرید امتیاز داماش/کوتوله های سیاسی خادمان کشور را تخریب می کنند/انتقاد یک سردار از وضعیت نامشخص ملوان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

اعلام آمادگی سه متقاضی برای خرید امتیاز داماش

گوشه کنار سیاستوارش اسپرت نوشت: به نقل از یک منبع آگاه، جواد شهبازی که طی روزهای گذشته خبر از تقاضای جدی وی برای خرید ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان به گوش می رسید، پس از شنیدن خبر انتقال سهام ملوان به داریوش بهشتی، متقاضی خرید امتیاز داماش گیلان نیز شد.

شهبازی که می گوید در داخل و خارج از کشور به فعالیت های اقتصادی در زمینه معدن می پردازد و مدارک دکترای مدیریت ورزشی و فوق لیسانس استخراج معدن دارد، گفته می شود در دوره ای نیز اسپانسری تیم های ملی پایه و بانوان را برعهده داشته است.

همچنین بنابر شنیده وارش اسپرت، داماش دو متقاضی جدی خرید دیگر که البته هم اکنون در استان فعالیت می کنند نیز دارد که فعلا از بردن نام آنها معذوریم.

پست جدید مدیر میانی استانداری

به گزارش خزرآنلاین، یونس رنجکش، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان طی حکمی از سوی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، به عنوان سرپرست هیات والیبال استان گیلان منصوب شد.

گفتنی است رنجکش سه ماه فرصت دارد تا مقدمات برگزاری انتخابات را برای تعیین رئیس این هیات فراهم کند.

کوتوله های سیاسی خادمان کشور را تخریب می کنند

ashoori-fooman1472 (5)حاج ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال «رشت پرس» که زمزمه هایی در حوزه ی ارایه خدمات شهری شهرستان های فومن و شفت عنوان می شود با این مضمون که جنابعالی دستور عدم رسیدگی به مناطقی که از آن بخش ها رای کمتری را اخذ کرده اید صادر می کنید اظهار کرد:

این صحبت ها فرافکنی و اتهام زنی است . برخی از آدم های کوچک زمانی که می خواهند خود را بزرگ جلوه دهند دیگران را تخریب می کنند و این به دور از انصاف است . این فضا در کشور هم متاسفانه در برخی از موارد وجود دارد . آدم های کوتوله ی سیاسی ، شخصیت هایی را که سالیان سال برای این مملکت فعالیت و خدمت کرده اند تخریب می کنند که خود را بزرگ جلوه دهند .

الحمد الله مردم با روحیات بنده آشنا هستند و سه دوره این مردم به من اعتماد کردند و رای دادند و اگر اینجانب آدم تندرو و انتقام گیری بودم و مردم را سیاه و سفید می دیدم و اینگونه حرفهای بچه گانه را عملیاتی می کردم مردم به بنده اعتماد نمی کردند .

افتخارم این است که سه دوره نماینده ی مردم فومن و شفت بوده ام و آن دوره ای هم که نماینده نبودم با ۱۸۰۰ اختلاف رای به مجلس راه پیدا نکردم و به رقبای خود تبریک گفتم و از رای مردم تمکین کردم . این اتهامات متوجه بنده نمی شود . جا دارد در اینجا بیان کنم که در برخی از روستاها ، اینجانب تنها ۳۶ رای از ۱۰۰۰ رای را اخذ کردم اما خدمات رسانی از قبیل گاز رسانی ، آسفالت ، تلفن ، ساخت مدرسه و ساخت پل و … صورت گرفته مانند روستای گیگا سر و قابل مشاهده است.

در طول سالهای گذشته ، شما نمی توانید موردی پیدا کنید که فردی به دفتر من مراجعه کرده باشد و بنده از وی سوال بپرسم که به چه شخصی رای داده است .

خدمت رسانی وظیفه ی ماست . با توجه به اینکه مشاغل قبلی در سپاه و اطلاعات گویای این مطلب است که اینجانب همیشه عدالت را رعایت کرده ام . اعتقاد به این امر دارم که اگر هر فردی یک رای بیشتر از سایر کاندید ها در این کشور اخذ کند سایرین باید به رای و نظر مردم احترام بگذارند و از وی تمکین کنند . امسال هم که سال انتخابات است و معمولا این مسایل و فرافکنی ها در زمان انتخابات بسیار صورت می گیرد اما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم . و به رقبای جدید نیز هم میدان دهیم که ورود کرده و خود را معرفی کنند و از تخریب دیگران دست برداریم.

انتقاد یک سردار از وضعیت نامشخص ملوان

معاونت تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح درباره ادعای ملوانی ها مبنی بر اینکه تراکتورسازی به سربازان پول پرداخت می کند، تصریح کرد: از این مساله اطلاعی ندارم و از سال قبل هم اعلام کردیم که پرداخت پول بیش از حقوق سربازی به این بازیکنان غیرقانونی است. الان هم اگر پولی پرداخت شود، غیرقانونی بوده است و پیگیری می کنیم.

باران چشمه در پایان گفت: تیم ملوان که به این مسائل اعتراض کرده، فعلا وضعیتش مشخص نیست و هیچ سامانی ندارد. هر زمان که آنها سرمربی شان را مشخص کردند و تمریناتشان شروع شد، یک تصمیمی برایشان می گیریم.

Share