با حضور مسئولان

پروژه گاز رسانی روستای الاسر شهرستان فومن به بهره برداری رسید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری با اشاره به اینکه در ۱۵ سال گذشته درصد برخورداری از گاز ۵۳ درصد بوده و امسال به تنهایی به ۹۸ درصدمی رسد که نشان از تحول بزرگ در گاز رسانی روستایی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آئین بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای الاسر بخش مرکزی شهرستان فومن با حضور ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان ,ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت,میرشمس مومنی زاده فرماندار و بخشدار مرکزی در مسجد صاحب الزمان این روستا برگزار شد.
o_e56d3fc0به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در بهره برداری از این پروژه با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه گفت:تمام تلاش ما بر این است تا روستاهای استان گاز دار شوند.
جمشید ظهیری تصریح کرد؛ از دو سال پیش این روستا در طرح مطرح بود ولی اجرایی این پروژه با کمی تاخیر رو به رو شد که با تلاش و نظارت همکاران ما در شرکت گاز استان مشکلات رفع و شرایط مساعد گشت.
مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان از همکاری و نگاه و نظارت همکاران این شرکت در اجرائی شدن دقیق پروژه خبر داد و گفت: امروز شرایط برای گاز رسانی مهیا است و فقط با اشتراک پذیری می توانند از گاز بهره برد.
وی از اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان برای شهرستان فومن در برنامه گاز رسانی و اجرائی شدن پروژه ها خبر داد و گفت:تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در طرح گاز رسانی قرار دارند.ظهیری درصد برخورداری در طرح گاز رسانی را تا ۹۹ درصد اعلام نمود که این جهش خوبی برای شهر است.
مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه حجم شبکه گذاری پروژه روستای الاسر ۵۸۴۷متر و با انشعاب نصب ۹۴ انشعاب بود گفت:مبلغ تقریبی برآورد اولیه به ازاء هر انشعاب ۰۰۰/۰۰۰/۳۵ ریال با جمع کل هزینه ۰۰۰/۰۰۰/۲۹۰/۳ برای ۶۹ خانوار این روستا اجرائی شد.

میر شمس مومنی زاده در این مراسم گفت: من از تلاش و خدمات مدیر عامل شرکت گاز استان در اجرائی شدن پروژه های روستاهای فومن تقدیر و تشکر می کنم .
وی با اشاره به اینکه در حوزه گاز رسانی در سال جاری شاهد تحول بزرگی خواهیم بود گفت:تا قبل از پایان سال جاری روستاهای بالای ۲۰ خانواربدون نعمت گاز نخواهیم داشت.
مومنی زاده از خدمات رسانی در حوزه آب شرب روستایی- اسفالت راهای روستایی و گاز رسانی خبر داد و گفت: در عمران روستایی شاهد تحول بزرگ در سطح شهرستان فومن خواهیم بود و از نماینده شهرستان جناب عاشوری که به ریز پیگیر اجرائی شدن پروژه ها هستند تقدیر میکنم.

سیاست کلان کشور افزایش امکانات روستا ها است

ashoori3175ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان توفیقی شد تا با حضور مهندس ظهیری در خدمت شما باشیم ,بهره برداری از این پروژه را به مردم منطقه تبریک گفت و افزود: مطمئن هستم انقلابی در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.
وی با اشاره به اینکه در ۱۵ سال گذشته درصد برخورداری از گاز ۵۳ درصد بوده و امسال به تنهایی به ۹۸ درصدمی رسد که نشان از تحول بزرگ در گاز رسانی روستایی است.
عاشوری از اختصاص اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در اجرای پروژه گاز رسانی به روستاهای شهرستان فومن و شفت در خوشه های مختلف خبر داد و گفت: مهندسین پروژه و مزاید در انتخاب پیمانکاران انجام شده و با طی مراحل قانونی شرکتهای پیمانکار در گیلان اغاز به کار می کنند.
عاشوری از مشخص شدن پیمانکاران در پروژه گاز رسانی به روستاهای چیران ,پیشده,بوئین, ازبر و …خبر داد و گفت: این اقدامات و خدمات رسانی از خیر و برکت انقلاب است.
وی تاکید کرد: روستاها باید آباد شوند و سیاست کلان کشور دادن امکانات نظیر آب و جاده و گاز برای روستاهاست و ما کوچکترین نقش را ایفا می کنیم.
نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به اینکه روستاهای دنیا از این کمبودها برخوردارند و فقط در کشور ما نبود امکانات نیست گفت: ما خود را با کشورهای مثل سوئیس و فرانسه مقایسه نکنیم ,ایران کشوری در حال توسعه است.
عاشوری از برخورداری کشور ایران در عمران روستایی و نانو,سلاح دوربرد,انرژی هسته ای خبر داد و گفت: ما با این برخورداریها سرآمد کشورها هستیم و این افتخار بزرگ است.
در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای الاسر بخش مرکزی شهرستان فومن مدیرعامل گاز استان و نماینده و فرماندار و مسئولان ادارات در کنار مردم این روستا در مسجد صاحب الزمان بر سر سفره افطار نشستند که این ضیافت و افطار کردن در کنار مردم روستا باعث خوشحالی مردم منطقه شد و مردم روستا علاوه بر اینکه در گرمترین روز سال با روشن شدن مشعل گاز گرم شدند حضور مسئولان در کنارشان انها را دل گرمتر کرد.

Share