خبرآنلاین ادعا کرد:

وضعیت مالکیت باشگاه ملوان مشخص شد؟/آغاز دور جدید مذاکرات بهشتی با دایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وضعیت مالکیت باشگاه ملوان مشخص شد. داریوش بهشتی ضمانت های لازم را به انزلی چی ها داده است و حالا می خواهد دور جدید مذاکرات با علی دایی آغاز کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وضعیت مالکیت باشگاه ملوان مشخص شد. داریوش بهشتی ضمانت های لازم را به انزلی چی ها داده است و حالا می خواهد دور جدید مذاکرات با علی دایی آغاز کند.۰۱۰۳۲۲۱۱

خبرآنلاین ادعا کرد:از این پس داریوش بهشتی به عنوان سهامدار اصلی باشگاه ملوان شناخته می شود. ۵۵ درصد از سهام این باشگاه به او رسید و بهشتی موظف است تا ۱۸.۵ میلیارد تومان پول بدهد. از این پول ۸.۵ میلیارد به طلبکاران پرداخت می شود و ۱۰ میلیارد هزینه جاری باشگاه خواهد بود. ۱۵ درصد از سهام باشگاه را هم اسپانسر جدید ملوان می گیرد که باید بخش دیگری از هزینه های تیم را تامین کند. ۳۰ درصد از سهام باقیمانده هم در اختیار نیروی دریایی قرار می گیرد که آنها زمین و همینطور بازیکنان سرباز را برای ملوان می گیرند. تا به حال تنها نیروی دریایی وظایف خود را انجام داد چون بازیکنانی مثل افشین و ماهینی که سرباز هستند جذب تیم شده اند و هر روز در زمین نیروی دریایی تمرین می کنند.

این درحالی است که «فارس» در خبری به نقل از محمود آذرگون مدعی شده است: داریوش بهشتی به دلیل عدم انجام تعهدات خود مالکیت باشگاه ملوان را از دست داده و فرد دیگری برای مالکیت این باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

Share