حسین مظفر معاون نظارت مجلس

هیچ منطقی برای استیضاح فانی نیست/این استیضاح معادله باخت باخت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون نظارت مجلس گفت:بررسی عملکرد دکتر فانی در طول دو سال گذشته به خوبی نشان می‌دهد که اگر چه به ظاهر عملکردها در رسانه‌ها ظهور و بروزی ندارند ولی اگر در طول این مدت کوتاه بیشتر از گذشته کار نشده باشد، کمتر نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین مظفر گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش در شرایط کنونی در حقیقت ورود مجلس به معادله باخت باخت است به این معنا که با استیضاح دکتر فانی نه آموزش و پرورش منتفع می‌شود و نه اشکال مورد نظر معلمان عزیز رفع ۴۳۰۰۶_thumمی‌گردد، فلذا هیچ منطقی برای ورود به این معادله منفی نباید باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب گفت: بررسی عملکرد دکتر فانی در طول دو سال گذشته به خوبی نشان می‌دهد که اگر چه به ظاهر عملکردها در رسانه‌ها ظهور و بروزی ندارند ولی اگر در طول این مدت کوتاه بیشتر از گذشته کار نشده باشد، کمتر نشده است.

مظفر تصریح کرد:به نظر می‌رسد دوستانی که استیضاح را امضا کرده‌اند اگر به قصد کشاندن وزیر به مجلس و ارائه توضیحات و تبیین عملکردها باشد، حتما قانع خواهند شد و مدافع دکتر فانی می‌شوند اما اگر خدای نکرده استیضاح ابزاری برای برکناری باشد، بدیهی است هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای و هیچ عملکرد مثبتی نمی‌تواند عامل بازدارنده باشد. /خانه ملت

Share