واکنش ندیمی به استیضاح های سریالی

همان گروهی که در رای اعتماد به دنبال حذف ۶ وزیر بودند در حال حاضر می خواهند وظیفه خود را تکمیل کنند اما دست آن‌ها رو شده و مجلس بازی نمی خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ندیمی با تاکید بر اینکه همان گروهی که در رای اعتماد به دنبال حذف ۶ وزیر بودند در حال حاضر می خواهند وظیفه خود را تکمیل کنند، تصریح کرد: دست آن‌ها رو شده و تلاش آن ها دیگر فایده ای ندارد و ما معتقدیم که مجلس بازی نمی خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: نمایندگان مخالف دولت به دنبال کلید زدن استیضاح سه وزیر کابینه حسن روحانی بودند.

nadimi_9261 (1)ابوذر ندیمی در پاسخ به این سئوال که نظر مجلس درباره استیضاح های سریالی چیست و یکی از نمایندگان گفته است علت رای اعتماد به فانی، استیضاح آخوندی بوده است، خاطرنشان کرد: من قبل از جلسه رای اعتماد مجدد به معاون اول رئیس جمهور گفتم که گروهی این گونه در مجلس تبلیغ می کنند که فانی را حفظ کنیم تا بتوانیم آخوندی را استیضاح کنیم.

وی افزود: معنی استیضاح آخوندی در واقع، زمینه چینی برای استیضاح زنگنه و ربیعی است چرا که در جریان رای اعتماد به کابینه روحانی، مخالفان دولت قرار بود به ۶ وزیر پیشنهادی یعنی نجفی، سلطانی فر، میلی منفرد، آخوندی، زنگنه و ربیعی رای ندهند اما در نهایت سه نفر اول رد و سه نفر دوم توانستند به دولت راه پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه همان گروهی که در رای اعتماد به دنبال حذف ۶ وزیر بودند در حال حاضر می خواهند وظیفه خود را تکمیل کنند، تصریح کرد: دست آن‌ها رو شده و تلاش آن ها دیگر فایده ای ندارد و ما معتقدیم که مجلس بازی نمی خورد.

ندیمی در پاسخ به این سئوال که این سیاست از سوی چه کسانی دنبال می شود و منظورتان نمایندگان حامی جبهه پایداری است؟ گفت: من گروهی را نمی شناسم، شما خودتان آن ها را می شناسید.

نماینده مردم لاهیجان در در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این سئوال که استیضاح های سریالی با شعار سال و تاکید رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت مغایرت ندارد؟ با خنده گفت: اینکه وزیر آموزش و پرورش توانست از مجلس مجددا رای اعتماد بگیرد، همدلی با دولت بود. یعنی نیافتادن وزیر به معنای همدلی است. اگر وزیر رای نمی آورد همدل و همزبان نبودیم ولی چون باقی ماند یعنی ما با دولت هم همدل و هم همزبان هستیم!

/خبرآنلاین
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share