دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گيلان

نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در رشت/امحاء بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه عکس با محوریت پیشگیری از اعتیاد همزمان با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در سالن خاتم الانبیاء رشت گشایش یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه عکس با محوریت پیشگیری از اعتیاد همزمان با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در سالن خاتم الانبیاء رشت گشایش یافت .
shahkoei_1714در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان ، رییس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و معاون فرماندار رشت برگزار شد ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ، هدف از برگزاری این نمایشگاه را پیشگیری اولیه از اعتیاد در گروههای هدف خانواده ، کودکان و نوجوانان و مهدکودک ها اعلام کرد و اظهار داشت : این نمایشگاه با همکاری دبیرخانه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بهزیستی و شهرداری به مدت ۵ روز در سالن خاتم الانبیاء رشت دایر می باشد .
محمد حسین شاه کوئی گفت : در نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد ۱۷ قطعه عکس از پنج عکاس گیلانی در معرض دید عموم قرار گرفت تا مردم از نزدیک شاهد آثار و پیامدهای منفی روی آوردن به مواد مخدر باشند .
وی یادآور شد : علاقمندان می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند .
از ۳۰ خرداد تا هفتم تیر هفته مبارزه با مواد مخدر می باشد .

امحاء بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گیلان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از امحاء بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد .
محمد حسین شاه کوئی اظهار داشت : امسال در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر مکشوفه ی غیردارویی در رشت امحاء می شود .
وی تصریح کرد : مراسم امحاء مواد مخدر ، هفتم تیرماه با حضور مسئولان استانی و خانواده ی معظم شهدای گیلان در محله ی سلیمانداراب رشت برگزار می شود .
وی سپس با تاکید بر لزوم آگاهی آحاد جامعه به ویژه نوجوانان ، جوانان و خانواده ها درخصوص مضرات سوء مصرف مواد مخدر ، خاطرنشان کرد : مصرف نکردن مواد مخدر بسیار آسان تر از ترک کردن آن بوده و آگاهی بخشی به افراد جامعه بهترین راه حل برای کاهش تقاضا ، رفع اعتیاد و نجات افراد معتاد می باشد .
به گفته ی وی ، مواد مخدر و اعتیاد سرمایه های اجتماعی ما را تهدید می کند و این یک هشدار جدی و غیرقابل اغماض است .

Share