در اولین جلسه هیئت مدیره نظام پرستاری رشت و حومه مطرح شد:

مشارکت ۲۶ درصدی در انتخابات نظام پرستاری گیلان !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اولین جلسه هیئت مدیره نظام پرستاری رشت و حومه صبح امروز باحضور معاون درمان دانشگاه،هیئت اجرائی و هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری،به منظور انتخاب رییس هیئت مدیره نظام پرستاری رشت برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اولین جلسه هیئت مدیره نظام پرستاری رشت و حومه باحضور معاون درمان دانشگاه،هیئت اجرائی و هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری،به منظور انتخاب رییس  هیئت مدیره نظام پرستاری رشت برگزارشد.showimage.aspx

به نقل از وبدا ,معاون درمان دانشگاه در این نشست با اشاره به برگزاری اخیر چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در استان گیلان ،اظهار کرد: با تاکید ریاست دانشگاه مبنی بر رعایت قانون انتخابات و عدم اعمال نظر در هیچ مرحله ای از این دوره از انتخابات،خوشبختانه این انتخابات طبق روال قانونی و رعایت تمامی امور مربوطه ،در شهر رشت و هم در شهرستانهای استان به خوبی برگزارشد.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت هیجده درصدی این انتخابات در رشت ،پنچاه و دو درصد در شهرستان مرزی آستارا و همچنین مشارکت پنجاه چهارو دو درصدی در انتخابات بندر انزلی،کل مشارکت در استان گیلان را حدود بیست وشش درصد اعلام کرد.

دکتر آشوبی در بخشی دیگر از سخنان خود ،با تاکید بر عضویت هر فرد فارغ التحصیل پرستاردر نظام پرستاری،تصریح کرد:با توجه به اینکه معیار شناسایی در این دوره از انتخابات داشتن کارت عضویت نظام پرستاری کارکنان بود،متاسفانه تعداد زیادی از کارکنان فاقد کارت عضویت بودند.

وی در پایان با بیان اینکه این انتخابات با حداکثر سلامت در استان گیلان برگزار شد اظهار امیدواری کرد که دغدغهای این صنف با همکاری و تعامل بیش از پیش کمتر شود.

سپس ،دکتر علیرضا فروزان مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نشست ضمن تقدیر از تمامی عوامل برگزار کننده ،برگزاری این انتخابات را یکی از آرامترین انتخابات خواند و این امر مرهون تلاش  تمامی اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری اعلام کرد.

معصومه شیشه گران ،مدیراداره پرستاری و مامایی دانشگاه نیز ضمن عرض تبریک به اعضاء منتخب جامعه پرستاری اظهار امیدواری کرد که با همدلی و اتحاد،جامعه سختکوش پرستاری به آن جایگاه واقعی خود از لحاظ معشیتی و معنوی برسد.

گفتنی است:در ادامه این نشست هریک از اعضای اجرایی و نظارت سخنانی را ایراد کردند.

 سپس طاهره زاهد صفت و سکینه پرستش هریک به ترتیب با کسب حداکثر مطلق آراء به عنوان رییس و نائب رییس هیئت مدیره نظام پرستاری رشت انتخاب شدند.

showimage2.aspx showimage3.aspx showimage4.aspx

Share