مالک جدید داماش در گفتگو با دیارمیرزا

مسئولین انزلی به من گفتند خداحافظ تا صندلی هایشان باقی بماند/سه گزینه برای سرمربی گری داماش مورد نظر دارم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهبازی با اشاره به تقاضایی که در مورد خرید باشگاه ملوان بندرانزلی داده بود تصریح کرد: از ملوان چیزی نمی گویم فقط این را بگویم مسئولین انزلی به من گفتند خداحافظ تا صندلی هایشان باقی بماند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جواد شهبازی مالک جدید داماش گیلان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا گفت: پیش نویس قرارداد خرید داماش امضاء شده و کمی کاری های قانونی باشگاه shahbazi۲۲۲۲مانده است و تا شنبه به صورت کامل تیم را تحویل می گیرم .
وی در مورد وضعیت بازیکنان داماش گیلان در فصل جدید اظهار داشت : بیشتر بازیکنان فصل پیش امسال هم در داماش هستند و چند بازیکن با نظر سرمربی جدید تیم جذب خواهیم کرد و همچنین سه گزینه برای سرمربی گری داماش مورد نظر دارم که با آنها در حال مذاکره هستم.
جواد شهبازی در ادامه به موضوع ۷ یا ۹ نفر بودن هیئت مدیره اشاره کرد و گفت: هیئت مدیره داماش همان گونه که در ملوان هم گفتم ۷ نفره خواهد بود با این تفاوت که هر ۷ نفر را بنده انتخاب می کنم و هیچ مسئول شهری در هیئت مدیره نیست و کاملا مبحث در مجمع تخصصی دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به تقاضایی که در مورد خرید باشگاه ملوان بندرانزلی داده بود تصریح کرد: از ملوان چیزی نمی گویم فقط این را بگویم مسئولین انزلی به من گفتند خداحافظ تا صندلی هایشان باقی بماند.
مقاضی دیروز ملوان بندر انزلی و مالک کنونی داماش گیلان در پایان گفت: امیدوارم با برنامه های آقایان دنیامالی و خسته بند ، تیم ملوان بندر انزلی موفق شود و بنده در ادامه راه فقط ملوان را دعا و تشویق خواهم کرد.

Share