خریدار احتمالی ملوان:

مدیرعامل مد نظر خودم را انتخاب نکردم/انزلی چشمه جوشان استعداد است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهبازی با بیان اینکه باشگاه ملوان خلا های بسیاری دارد ادامه داد: باشگاه پر افتخار ملوان فقط به دست یک مدیر باتجربه و قوی و با ایجاد زیرساخت و سخت افزار و چارتی مناسب می تواند مشکلات را حل کند .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جواد شهبازی یکی از افراد خواهان سهام ۷۰ درصدی ملوان بندر انزلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در مورد انعکاس خبر اتتخاب مصطفی دنیزلی به عنوان سرمی جدید ملوان گفت: نمیدانم دوستان چرا اینگونه خبر را کار کردند ، در انزلی مربیان بزرگی داریم اما دیر شده است. اگر مربی های مد نظر بومی بدون تیم نباشند ترجیحا مربی خارجی ترک خواهم آورد و در پاسخ به سئوال دوستان حاضر در جلسه هیئت مدیره عنوان کردم دنیزلی گزینه ی خوبی است .
shabazino7lmoوی در مورد انتخاب مدیرعامل اظهار داشت: هنوز مدیرعامل مد نظر خودم را انتخاب نکردم و فقط با چند نفری که سابقه ی مدیریت فوتبالی خوبی دارند مثل آقای رضاییان ، ساکت و آذری صحبت هایی داشتیم .
شهبازی با بیان اینکه صحبتی با صادق درودگر نداشته ام تصریح کرد: بدلیل آنکه شناخته نزدیکی با آقای درودگر نداشته ام ولی اگر ارتباطی برقرار بشود حتما با ایشان نیز صحبت خواهم کرد .
وی ادامه داد : هدف ما این است که شخصی با تجربه ای به عنوان مدیرعامل انتخاب شود تا بتواند خواسته های جمع را عملی کند, زیرا کار اجرایی با حرف زدن بسیار متفاوت است .
شهبازی با بیان اینکه باشگاه ملوان خلا های بسیاری دارد ادامه داد: باشگاه پر افتخار ملوان فقط به دست یک مدیر باتجربه و قوی و با ایجاد زیرساخت و سخت افزار و چارتی مناسب می تواند مشکلات را حل کند .
وی با اشاره به این که مشاوری در بندرانزلی ندارد افزود: با توجه به شناختی کمی که به افراد دارم و بدلیل آنکه مراقب هستم وارد باند و گروه خاصی نشوم تا لطمه ای در اول کار نبینم مشاوری ندارم و انتخاب نکردم .
شهبازی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیارمیرزا که هدف اصلی شما از ورود به ملوان چیست عنوان کرد: اولین دلیلم این است که واقعا به ملوان علاقه دارم و دوم اینکه شهر انزلی یکی از معدود شهرهای کشور است که تیم های پایتخت در آن طرفداری ندارند و سوم آنکه انزلی چشمه جوشان استعداد است .

Share