شهردار رشت در محفل انس با قرآن ،در مسجد ولي عصر (عج ) محله عينك رشت

قابلیت ایجاد سرای محلات وجود دارد/پس از ماه رمضان اثرات این حضور را لمس می‌کنید

شهردار رشت گفت : قطعاً پس از ماه مبارک رمضان اثرات این حضورها را بیشتر لمس خواهید کرد و امیدواریم که مشکلات موجود در این محله توسط مسئولین بزودی مورد بررسی قرار گرفته و موانع مرتفع گردد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی دیارمیرزا ،در روز دوشنبه ۱ تیر محفل انس با قرآن ،در مسجد ولی عصر (عج ) محله عینک رشت با حضور ثابت قدم شهردار رشت ، حجت الاسلام براتی مشاور شهردار رشت ، رحمتی مدیر بازرسی شهرداری رشت ، موسوی روزان ، علوی ، رجبی ویسرودی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت ، عیسی پور مدیر منطقه ۴ رشت ، قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت و جمعی از کارکنان شهرداری رشت برگزار شد .

DSC02427در ابتدا دکتر ثابت قدم شهردار رشت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاضرین ، از حضور در میان شهروندان در ماه پر فیض و مبارک رمضان اظهار خرسندی کرد و گفت : امیدوارم که همه از برکات معنوی این ماه مبارک بهره مند شویم و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی در ادامه افزود : عمده اهداف مجموعه مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت از حضور در مساجد محلات این است که بتوانیم در کنار مردم و شهروندان باشیم و در جهت رفع مشکل محلات گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به شناختی که از فرهنگ بومی مردم داریم تلاش می کنیم که ارتباط مطلوبی با شهروندان برقرار کرده و از مشارکت مردم در مدیریت شهری بهره مند شویم . همچنین در ادامه شهردار رشت در جهت پیشرفت صنعت گردشگری و بواسطه آن افزایش میزان تولید اشتغال در شهر رشت ، به وجود رصدخانه در این محله اشاره نمود و از این مرکز بعنوان یکی از اماکن تأثیرگذار در جذب گردشگران نام برد و تأکید کرد که حفظ و گسترش چنین اماکنی می تواند به صنعت توریسم شهر کمک بسزایی نماید.DSC02199

ثابت قدم ادامه داد : شعار ما عدالت پروری است و میتوان از طریق ایجاد سرای محلات و ارتباط مستقیم با شهروندان به این مهم دست یافت و خوشبختانه در محلات رشت قابلیت ایجاد سرای محلات وجود دارد و می توان در این راه از توانایی های جوانان و روحانیون و ساکنان محل حداکثر استفاده را کرد.

وی در پایان گفت : قطعاً پس از ماه مبارک رمضان اثرات این حضورها را بیشتر لمس خواهید کرد و امیدواریم که مشکلات موجود در این محله توسط مسئولین بزودی مورد بررسی قرار گرفته و موانع مرتفع گردد.

Share