فرماندار رودبار:وظیفه داریم از تیم مذاکره کننده دولت راستگویان حمایت کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حال که مقام معظم رهبری بارها مذاکره کننده گان را امین و فرزندان انقلاب خطاب نموده اند وظیفه داریم به تبعیت از ولایت فقیه و دلگرمی تیم مذاکره کننده از ایشان حمایت نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حال که مقام معظم رهبری بارها مذاکره کننده گان را امین و فرزندان انقلاب خطاب نموده اند وظیفه داریم به تبعیت از ولایت فقیه و دلگرمی تیم ls86_articleمذاکره کننده از ایشان حمایت نماییم.

سایت تحلیلی خبری شکوفه های زیتون نوشت: نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار در نشستی با اشاره به اینکه دولت یازدهم با مشکلات بسیاری مواجه است که آنها را به ارث برده خاطر نشان کرد: بی شک تدبیر ریاست محترم جمهور و کابینه ایشان، با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، راهگشای بسیاری از کمبودها و مشکلات خواهد بود.

وی در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید دولت راستگویان است و کسانی می توانند همراه و همصدا با این دولت شوند که در افکار و اذهان خود، تعالی، سربلندی و پیشگامی کشور در تمامی جهان را می پرورانند.

احمدی گفت: حال که مقام معظم رهبری بارها مذاکره کننده گان را امین و فرزندان انقلاب خطاب نموده اند وظیفه داریم به تبعیت از ولایت فقیه و دلگرمی تیم مذاکره کننده از ایشان حمایت نماییم.

فرماندار رودبار در قسمت دیگری از سخنان خود خطاب به افرادی که هر چند از سر دلسوزی مذاکرات و مذاکره کنندگان را زیر سوال می برند گفت: پر واضح است که اعضای تیم مذاکره کننده دارای اصالت، شرافت و غیرت ایرانی اسلامی بوده و اصل این مذاکرات مورد تایید نظام و رهبری است؛ پس نباید نگرانی خود را در زمانی هویدا سازیم که دول غربی و هم پیمانانشان با شانتاژ های رسانه ای تلاش دارند تا مذاکره ایران با گروه ۱+۵ به شکست بیانجامد.

وی تاکید کرد: در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، ایران هیچ چیز را از دست نخواهد داد اما امیدواریم تلاش فرزندان انقلاب سرانجام خوشی داشته باشد.

احمدی با اشاره به اینکه همانطور که ریاست محترم جمهوری در نشست با اصحاب رسانه تاکید نمودند که اگر توافقی صورت بگیرد، متعهد به اجرای آن توافق هستیم و اگر طرف مقابل توافق را زیر پا گذاشت بلافاصله مسیر را برمی گردانیم گفت: این کلام صادقانه دکتر روحانی بسیاری از نگرانی ها را از بین برد.

این مسئول همچنین اذعان کرد: عقل حکم می کند تا زمانی که می توان با مذاکره به تعامل رسید و در این میان اصول خود را نیز زیر پا نگذاشت نباید کشور را زیر فشار تحریم و یاوه گویی های دشمنان قرار داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار با اشاره به اینکه دولت یازدهم خدمات قابل تحسین و تقدیری را در شهرستان ارائه داده است گفت: حضور مستمر و پیگیری های مجدانه دکتر نجفی استاندار گیلان موجب شده است تا مردم شهرستان که در گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته بودند، بارقه امیدی را در دلهای خود بپرورانند.

سید محمد احمدی در پایان نیز تصریح کرد: کاهش چشمگیر تورم، شاخص های بهبود فضای کسب و کار، احیا و رونق تولید، کاهش نرخ بیکاری و بسیاری دیگر، از دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده که میرود تا با عنایت پروردگار، به هدف های برنامه های چشم انداز علی الخصوص در بخش های توسعه اقتصادی نزدیکتر شویم.

Share