در جلسه با الماسخاله مطرح شد:

عابدینی:داماش را نمی توان هبه کرد/امکان واگذاری داماش از ۲ طریق وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در جلسه روز گذشته رئیس هیات فوتبال استان گیلان با مدیرعامل باشگاه داماش ۲ راهکار برای واگذاری امتیاز این باشگاه ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در جلسه روز گذشته رئیس هیات فوتبال استان گیلان با مدیرعامل باشگاه داماش ۲ راهکار برای واگذاری امتیاز این باشگاه ارائه شد.

Abediniقربانعلی الماسخاله با امیر عابدینی جلسه‌ای برگزار کرد و در این جلسه رئیس هیات فوتبال استان گیلان از عابدینی خواست هر چه زودتر تکلیف باشگاه داماش گیلان را مشخص کند.
عابدینی هم در این جلسه به الماسخاله گفت: با توجه به اینکه داماش گیلان تیمی است که متعلق به وراث است نمی‌توان آن را اهدا کرد ولی از دو طریق امکان واگذاری داماش وجود دارد. راه اول اینکه باشگاه داماش به خریدار جدید منتقل شود و راه دوم اینکه باشگاه داماش را به طور اجاره به شرط تملیک به خریدار جدید واگذار کند.
الماسخاله هم در این نشست خواست که با توجه به اینکه رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول در یک گروه ۲۰ تیمی برگزار می‌شود هرچه زودتر خریداری با احراز شرایط از سوی مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان پیدا شود و تیم را در اختیار بگیرد و داماش را سامان بدهد.

Share