رییس شورای شهر لاهیجان در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

شیوه مدیر غیربومی یک سایت محلی برای باجگیری از مدیران/با انتشار اخبار غیراخلاقی ذهنیت افکار عمومی را متشنج می‌کنند/به کسی باج نخواهیم داد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهربان تصریح کرد:شورا و شهرداری لاهیجان به دنبال کار و خدمت به مردم هستند و قطعا در این راه به کسی باج نخواهند داد و برای ما اهمیت ندارد که فلان فرد مدیر یک سایت است یا در جای دیگری مسئولیت دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیرو انتشار خبری در یکی از سایت ها در خصوص «قبض رویایی موبایل شهردار» ابراهیم مهربان رییس شورای شهر لاهیجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه در خبر آن سایت اشاره مستقیم به شخصی نشده اما تمام آدرس های لازم برای اینکه منظور آن خبر چه کسی است آورده شده تصریح کرد:در ابتدای امر باید بر این نکته تاکید کنم که به هیچ وجه آن سایت را مطالعه نمی کنم چون انسان باید برای وقت خود ارزش قائل شود و آن را صرف امور بیهوده نکند اما از جانب برخی دوستان شنیده ام که چنین مطلبی منتشر شده است.

شیوه مدیر غیربومی یک سایت محلی برای باجگیری از مدیران

mehrabanرییس شورای شهر لاهیجان در ادامه افزود:سالها پیش در یکی از خیابان های تهران نوشته ای دیدم مبنی بر اینکه «حرفی که میزنی را باید بتوانی بنویسی,چیزی که نوشتی را باید امضا کنی و آنچه که امضا کرده ای را باید بتوانی اجرا کنی»اساسا وقتی سایتی جرات ندارد به صراحت اسم شخصی را اعلام کند نباید زیاد به آن موضوع بپردازیم.
ابراهیم مهربان با اشاره به باجگیری مدیر یکی از سایت ها ادامه داد:مدیر سایتی برای رسیدن به اهداف خود شیوه ای دارد; به اینگونه که در ابتدا مدیرانی که هنوز در ابتدای دوران مدیریتی خود هستند را با خبرهای این چنینی تحت فشار قرار می دهد و بعدا کم کم فضا را تلطیف می کند و برای رسیدن به اهداف نامشروع خود مدیران را قلقلک می دهند و این شیوه توسط مدیر غیرگیلانی این سایت محلی بارها اجرایی شده است.

وی با اشاره به سالها حضور خود در عرصه ورزش قهرمانی و ارتباط خوب با خبرنگاران و رسانه ها اظهار کرد:انسان باید در محضر خدا مسئول باشد. انتشار اینگونه اخبار برای رسیدن به مطامع شخصی شرعی و قانونی نیست.
مهربان با بیان اینکه انتشار قبض موبایل یک فرد کاری غیر اخلاقی و غیر قانونی است یادآور شد: قبض موبایل را دزدیده اند و در سایت انتشار داده اند تا با این کار ذهنیت افکار عمومی را خدشه دار نمایند که هزینه موبایل شخصی شهردار را شهرداری پرداخت می کند.

رییس شورای شهر لاهیجان ادامه داد:مطمئنا اگر این قبض موبایل آقای شهردار باشد ایشان آنقدر اخلاقی هستند که خودشان هزینه های آن را پرداخت کنند.

به کسی باج نخواهیم داد

وی بار دیگر با تاکید بر دزدی قبض موبایل تصریح کرد:شورا و شهرداری لاهیجان به دنبال کار و خدمت به مردم هستند و قطعا در این راه به کسی باج نخواهند داد و برای ما اهمیت ندارد که فلان فرد مدیر یک سایت است یا در جای دیگری مسئولیت دارد.
.
مهربان با بیان اینکه نباید کاری را که هنوز انجام نداده ایم تبلیغ نماییم اضافه کرد:مطمئنا اگر کارها برای رضای خدا باشد خود خداوند کمک حال خواهد بود.

رییس شورای شهر لاهیجان در پایان با تشکر از اخلاق محوری «دیارمیرزا» و سایر رسانه های استانی اظهار داشت:برخی مدیران غیرگیلانی سایت ها چون با فرهنگ غنی گیلانی آشنایی ندارد اینگونه رفتار می کنند.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی
Share