حجت الاسلام صفوی امام جمعه فومن

شهید بهشتی سرمایه مملکت بود/قوه قضاییه اقتدارش را به نمایش گذاشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفوی با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی گفت: حافظه امت اسلامی ایران هرگز شهید بهشتی را فراموش نمی کند زیرا او سرمایه مملکت ما بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفوی با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی گفت: حافظه امت اسلامی ایران هرگز شهید بهشتی را فراموش نمی کند زیرا او سرمایه مملکت ما بود.
safavi627_IMG_5559به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, حجت الاسلام محمد حسن صفوی با اشاره به اینکه خداوند مستحبات و نماز و روزه و عبادات شما را قبول کند گفت:شما با نماز و روزه و سحر خوردن حرمت خدا را حفظ می کنید و این توفیق الهی است.
وی تاکید کرد ؛شکر حق را بجا اورید که خدا به شما توفیق دهد زیرا امروز برای جهان ثابت شده که ملت ایران با هدایت الهی و ولایت خدا و در لقاء محمد (ص) سربلند است.
وی به بیانات رهبری در دیدار با مسئولان و تذکرات ایشان درباره تحریم و اینکه باید با قبول تعهدات تحریم شکسته شود اشاره و گفتند:باید به اقتصاد مقاومتی ضروری نگاه شود و نباید این چالش بزرگ ساده نگریسته شود.
صفوی با بیان اینکه دشمن ما همان دشمن سالهای گذشته است و هرگز سربلندی و اقتدار و پیشرفت ما را نمی خواهد افزود:در گذشته این دشمنان با تمام امکانات رژیم ظالمانه را حمایت کردند و جنگ نابرابر با سلاح شیمیایی علیه ما داشتند.
حجت الاسلام محمد حسن صفوی با اشاره به اینکه دشمن با نظر خصمانه با ما برخورد می کند و هرگز ما را قبول نمی کند گفت: ما اقتدار و آزادی و رهبر فرزانه داریم و هرگز تحت نظر اجانب نیستیم.

وی به کشتار رژیم صهونیستی در یمن و راه اندازی حمام خون در این کشور اشاره کرد و اظهار نمود:امروز یمن اوضاع سیاسی و امنیتی بسیار خطرناک و کودکان در معرض خطر و بیمارستان ؛معادن بانکها و مدارس و دانشگاهها تعطیل است.
صفوی با بیان اینکه امروز در جهان از حیوانات حمایت می شود گفت: صلیب سرخ کجاست که از مظلومیت مردم یمن دفاع کند و آل یهود را ببیند زیرا جنایتکار یهود در آستین آل سعود است.
امام جمعه فومن با اشاره به اینکه امروز توافق و تفاهم هسته ای در مرحله حساس است گفت:سربازان نظام و عزیزان مذاکره کننده با در نظر گرفتن خطوط قرمز و عزت و شرافت ملت ایران توافق کنند .
صفوی با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی گفت: حافظه امت اسلامی ایران هرگز شهید بهشتی را فراموش نمی کند زیرا او سرمایه مملکت ما بود.
امام جمعه فومن ضمن تشکر از قوه قضایه گفت:قوه قضاییه با برخورد با مفسدان اقتصادی در کشور اقتدارش را به نمایش گذاشت.
وی به حماسه افرینی دکتر چمران اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار خونش را در راه آزادی و هوریت فدا کرد.

Share