مسجد امام حسين (ع) پير كلاچاي میزبان مدیریت شهری رشت

شناسایی مشکلات محلات شهر رشت در ماه رمضان در اولویت دستور کار شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثابت قدم شهردار رشت اظهار داشت: جلسات محفل انس با قرآن بهانه ای شده که بتوانیم بیشتر در میان همشهریان حضور داشته باشیم و مشکلاتشان را بشناسیم و در جهت رفع این مشکلات گام برداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در محفل انس با قرآن مسجد امام حسین (ع) پیر کلاچای حضور یافت.

۰۱۶۹روز یکشنبه مورخ ۳۱ خرداد این محفل با حضور دکتر ثابت قدم شهردار رشت ، نیکومنش نودهی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت ، علیزاده شهردار منطقه سه شهرداری رشت ، قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و جمعی از کارکنان شهرداری رشت برگزار شد .

در ابتدای این مراسم دکتر ثابت قدم شهردار رشت اظهار داشت: جلسات محفل انس با قرآن بهانه ای شده که بتوانیم بیشتر در میان همشهریان حضور داشته باشیم و مشکلاتشان را بشناسیم و در جهت رفع این مشکلات گام برداریم .

وی گفت : امید است بعد از حضور در محلات و پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم منابع خود را در جهت رفع مشکلات محلات اعم از خدمات شهری ، ترافیکی ، فرهنگی ، ورزشی و … معطوف کنیم .

ثابت قدم در ادامه افزود : این محل در سال های گذشته مورد توجه مسئولین شهری قرار گرفته و امید است برپایی این جلسات قرآنی بتواند بر ارتباط و نزدیکی بین مسئولین شهرداری و مردم بیافزاید .

گفتنی است تلاوت آیاتی از قرآن توسط حاج آقا معتمدی از دیگر موارد برگزار شده در این محفل انس با قرآن بود .
۰۱۶۷ ۰۱۶۸ ۰۱۷۱

Share