فرماندهی انتظامی بندر انزلی خبر داد:

سه نفر در تعطیلات پایان هفته در بندر انزلی غرق شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی از ۳مورد غرقی در تعطیلات پایان هفته در بندر انزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی از ۳ مورد غرقی در تعطیلات پایان هفته در بندر انزلی خبر داد.ghargh

پایگاه خبری پلیس نوشت: سرهنگ هرمز عشقی در تشریح این خبر گفت: در تعطیلات پایانی هفته با توجه به افزایش ورود مسافر به شهرستان بندر انزلی متاسفانه به دلیل عدم توجه به هشدار ها در خصوص استفاده از طرح های سالم سازی جهت شنا ،۳نفر از هم میهمانان در سواحل شهرستان بندر انزلی دچار غرق شدگی گردیدند.
فرمانده انتطامی شهرستان بندر انزلی افزود: افراد غرق شده ۳۵ ساله و ۲نفر ۵۰ساله بودند. عدم آشنایی به فنون شنا و اقدام به شنا در خارج از طرح های سالم سازی و انتخاب مناطق خطر آفرین جهت شنا و همچنین عدم سلامت جسمی با تاکید بر سلامت قلب از عوامل اصلی وقوع غرق شدگی می باشد.
سرهنگ عشقی در پایان با اشاره به وجود ۷طرح سالم سازی در سواحل شهرستان بندر انزلی از شهروندان و مسافران عزیز خواست که مطلقا در خارج از طرح های سالم سازی دریا اقدام به شنا ننمایند.

Share