شهردار رشت در محفل انس با قرآن كوي مراديان:

سند توسعه محلات رشت در حال تکمیل است/تاکید مجدد بر توسعه عادلانه شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با بیان اینکه سند توسعه هر محله در حال تکمیل است و در چند روز آینده به اتمام می رسد گفت : امید است بعد از ماه مبارک رمضان با مشارکت و همکاری هیات امنا و شهروندان محله و با تعیین خط مشی سند توسعه محلات ، مشکلات و معضلات موجود مرتفع گردد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محفل انس با قرآن کوی مرادیان رشت با حضور ثابت قدم شهردار رشت ، رسولی از اعضای شورای اسلامی شهر ، پورناصرانی مدیر منطقه یک شهرداری ، رحمتی رئیس بازرسی شهرداری ، قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری رشت برگزار شد .

 ۰۳۸۸در ابتدا  ثابت قدم شهردار رشت  با تاکید بر مقوله توسعه شهری در محلات خاطر نشان کرد : محله کوی مرادیان پتانسیل های بسیاری را در خود جای داده اما متاسفانه تاکنون در مقوله توسعه شهری نتوانسته از جایگاه مطلوبی برخوردار باشد و مدیریت شهری اهتمام لازم را در زمینه توسعه این محل به خوبی انجام نداده است .

وی افزود : این محله در مجاورت محلاتی قرار دارد که قابلیت توسعه یافتگی شهری را دارند و کمتر در معرض آلایندگی های زیست محیطی قرار داشته و زمینه رشد و توسعه آن فراهم می باشد  به همین جهت می بایست از پتانسیل های موجود در این محله بهره برداری های لازم را کرد  تا به نحو شایسته ای از توسعه عادلانه شهری بهره مند شود .

ثابت قدم با ابراز امیدواری جهت رسیدگی توزیع عادلانه خدمات شهری در این محله توسط منطقه یک گفت : در گام نخست مباحث توسعه فرهنگی ورزشی در محله مد نظر می باشد تا از امکانات خدماتی اولیه برخوردار شود و با برنامه ریزی های مستمر خدمات بیشتری ارائه شود .

شهردار رشت تصریح کرد : هدف از حضور ما در ۵۵ محله شهر رشت نیز توسعه عادلانه شهری و ادامه خدمات و امکانات مطلوب به شهروندان در سطح محلات می باشد که این امر با مشارکت و بهره گیری از پتانسیل های مردمی در محلات امکان پذیر خواهد بود .

وی با بیان اینکه سند توسعه هر محله در حال تکمیل است و در چند روز آینده به اتمام می رسد گفت : امید است بعد از ماه مبارک رمضان با مشارکت و همکاری هیات امنا و شهروندان محله و با تعیین خط مشی سند توسعه محلات، مشکلات و معضلات موجود مرتفع گردد .

قرائت قرآن در پایان این محفل توسط ابراهیم تبسم چهره از قاریان بین المللی انجام پذیرفت .

۰۳۸۷ ۰۳۸۹

Share