در چارچوب طرح محله محوری

دیدار مردمی شهردار رشت با شهروندان در مسجد فاطمه الزهرا (س)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظهر امروز ثابت قدم شهردار رشت به همراه جمعی از مسئولین و کارکنان شهرداری در مسجد فاطمه الزهرا (س) محله شهید انصاری بلوار شهید مدرس با مردم دیدار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظهر امروز ثابت قدم شهردار رشت به همراه علیزاده شهردار منطقه سه ، رحمتی مدیر بازرسی شهرداری ، زینب فلک دوست مسئول پیگیری امور ایثارگران شهرداری ، فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و جمعی از مسئولین و کارکنان شهرداری در مسجد فاطمه الزهرا (س) محله شهید انصاری بلوار شهید مدرس با مردم دیدار کرد .

در ابتدا شهردار رشت ضمن شنیدن مسائل و مشکلاتی که شهروندان این محله  با آن مواجه هستند ، به ارائه راهکارهای مورد نظر در جهت رفع موانع و مشکلات پرداخت و گفت : به نظر می رسد که بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در خصوص آسفالت ، بهسازی معابر ، معضل آبگرفتگی و فاضلاب شهری مسیر رفت و آمد در این محله می باشد.
وی افزود : شهرداری رشت در قالب یک طرح منظم و قابل اجرا اقدام به ترمیم ، بهسازی آسفالت معابر و خیابان های شهر نموده و در این اولین فرصت با برنامه ریزی ها انجام شده مشکل آسفالت این محله نیز مرتفع می شود و در آینده بسیار نزدیک جهت رفع آبگرفتگی ها و فاضلاب شهری نیز مواردی در دست اقدام است.
۰۱۷۷ ۰۱۷۹ ۰۱۸۰

Share