دادستان رشت در نشست خبری مطرح کرد:

دو عضو سابق شورای شهر رشت زندانی و یک عضو متواری شده است/زندان عاقبت رشوه خواری مدیرکل سابق تعاون روستایی گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا دادستان شهرستان با بیان اینکه هم اکنون محمدرضا قاسمی و محمود مباحی دو عضو سابق شورای شهر رشت برای تحمل حبس در زندان به سر می برند اظهار کرد:دیگر متهم این پرونده یعنی غلامرضا هاتفی که به ده سال حبس محکوم شده بود هم اکنون متواری شده است و دادستانی افرادی که ضمانت این فرد را برعهده گرفته بودند را احضار نموده و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری رییس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت هفته قوه قضائیه هم اکنون در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا دادستان شهرستان در این نشست خبری با بیان اینکه هم اکنون محمدرضا قاسمی و محمود مباحی دو عضو سابق شورای شهر رشت برای تحمل حبس در زندان به سر می برند اظهار کرد:دیگر متهم این پرونده یعنی غلامرضا هاتفی که به ده سال حبس محکوم شده بود هم اکنون متواری شده است و dadadدادستانی افرادی که ضمانت این فرد را برعهده گرفته بودند را احضار نموده و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

مصطفوی نیا در خصوص روند اجرای حکم مهرزاد عبدالله زاده مدیرکل سابق تعاون روستایی گیلان نیز گفت:عبدالله زاده به دلیل رشوه خواری به سه سال حبس محکوم شده است و هم اکنون در زندان به سر می برد.

گفتنی است ; غلامرضا هاتفی به اتهام شرکت در ارتشا به تحمل ده سال حبس و پرداخت سیزده میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و انفصال از خدمات دولتی به مدت یک سال و تحمل ۳۰ ضربه شلاق محکوم شده بود.

همچنین محمدرضا قاسمی به اتهام شرکت در ارتشا به مبلغ ۹ میلیارد ریال با همکاری غلامرضا هاتفی به تحمل پنج سال حبس,بیست ضربه شلاق و تادیه سه میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است. دادگاه محمود مباحی را به اتهام شرکت در ارتشا با همکاری غلامرضا هاتفی به مبلغ سیزده میلیارد ریال به تحمل ۷ سال حبس و بیست ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی به مدت یک سال و نیز پرداخت مبلغ سیزده میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی در حق دولت و به اتهام داشتن اسپری دفاع شخصی به تادیه جزای نقدی به مبلغ ده میلیون ریال و به دلیل داشتن تجهیزات دریافت ماهواره او را به تحمل کیفر محکوم کرد.
 
Share