درخواست ندیمی از دولت

دولت برای تعطیلات عید فطر بُن سفر ارائه دهد تا مردم بعد از روزه‌داری به سفر بروند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ندیمی تصریح کرد: به عنوان سخنگوی فراکسیون میراث و گردشگری مجلس از دولت درخواست دارم تا برای جامعه ایرانی که تفریحات محدود و فرصت‌های محدودتری برای تفریح دارند و از طرفی متأسفانه به علت کمبود امکانات گردشگری و تفریحی که در کشور وجود دارد بهره‌مندی مردم از تعطیلات حداقلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری گفت:‌ دولت باید امکانات مناسب سفر جهت تعطیلات عید فطر در حوزه‌های حمل‌ونقل، اسکان و حمایت‌هایی مانند بُن سفر را فراهم کند.
nadimi_9261 (3) ایرج ندیمی در پاسخ به سؤالی در زمینه تعطیلات عید فطر و عدم خدمات‌رسانی مطلوب در ایام تعطیلات عید فطر سال گذشته به علت هجوم بی‌سابقه مردم به سفر اظهار کرد: درباره تعطیلات عید فطر باید بگوییم که این تعطیلات را در مجلس هفتم افزایش دادیم تا امکان بیشتری برای سفر کردن مردم فراهم کنیم و مردم بعد از یک ماه روزه‌داری به دید و بازدید و سفر بروند.

وی اضافه کرد: طبیعی است حکومت وقتی تعطیلاتی را وضع می‌کند باید امکان استفاده از آن هم چه از جهت حمل و نقل و اسکان و چه از نظر خدمات و حتی حمایت‌هایی دیگر مانند بُن سفر و مانند آن را فراهم و طراحی کند؛ البته تنگنای بودجه در حال حاضر باعث شده است بخشی از علائق حکومت به اجرا در نیاید.

ندیمی تصریح کرد: به عنوان سخنگوی فراکسیون میراث و گردشگری مجلس از دولت درخواست دارم تا برای جامعه ایرانی که تفریحات محدود و فرصت‌های محدودتری برای تفریح دارند و از طرفی متأسفانه به علت کمبود امکانات گردشگری و تفریحی که در کشور وجود دارد بهره‌مندی مردم از تعطیلات حداقلی است؛ امکانات مناسبی را برای سفر مردم در ایام تعطیلات عید فطر را فراهم کند.

سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس خاطرنشان کرد: درخواست داریم مسئولان متوجه این موضوع باشند که اگر مردم از نظر نشاط و آرامش تأمین نباشند ناهنجاری‌های زیادی از جهات مختلف ممکن است پدید آید، لذا رویکرد باید به این سمت باشد که این موضوع مدیریت شود./تسنیم

Share