جلسات ادامه دارد

دنیامالی:سهام ملوان را در قالب توافق‌نامه «بهره مالکانه» واگذار می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: حق انتفاع از سهام ملوان را در قالب یک توافق‌نامه با عنوان بهره مالکانه به طور مشروط یا موقت در اختیار شخص دیگری قرار می‌دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: حق انتفاع از سهام ملوان را در قالب یکDSC03142-HDTV-720 توافق‌نامه با عنوان بهره مالکانه به طور مشروط یا موقت در اختیار شخص دیگری قرار می‌دهیم.

احمد دنیامالی درمورد شرایط باشگاه ملوان و واگذاری سهام این باشگاه به فرد جدید، گفت: جلسات متعددی را با متقاضیان داشتیم و درحال ارزیابی هستیم. پس از احراز شرایط و تکمیل تحقیقات هر کدام از متقاضیان اصلح بودند کار عملیاتی خواهد شد.

وی درمورد اینکه سیروس محجوب با واگذاری ۷۰ درصد از سهام خود به مسئولان شهری موافقت کرده یا نه، گفت:‌ در قراردادهای عمومی که با مسئولان شهری امضا می‌شود، مسئولان نسبت به هبه‌ای که انجام داده‌اند، مسئولیت دارند. بحث واگذاری سهام مطرح نیست. ما حق انتفاع از این سهام را در قالب یک توافق‌نامه با عنوان بهره مالکانه یا حق انتفاع به طور مشروط یا موقت در اختیار شخص دیگری قرار می‌دهیم.

دنیامالی درمورد اینکه پیشنهاد کرده هر کدام از متقاضیان خرید سهام ملوان به طور مشترک و مساوی سهام را در اختیار بگیرند، گفت: بحث‌های زیادی مطرح است،‌ اما اینکه بخواهیم باشگاه را به تعداد متعددی از افراد واگذار کنیم کار سختی است و مدیریت این مجموعه که تکثر دارد هم سخت می‌شود. اکنون همه راهکارها را برای واگذاری ملوان و اینکه باشگاه هرچه زودتر به سامان برسد را بررسی می‌کنیم.

وی درمورد اینکه هواداران ملوان از حضور او به‌عنوان رئیس هیأت‌مدیره خوشحال و امیدوارند تا زودتر ملوان سامان پیدا کند، گفت:‌ همه دوستان و مسئولان شهری برای کمک به ملوان تمام تلاششان را می‌کنند./فارس

Share