دستگیری کلاهبردار ۳ میلیارد تومانی در شهرستان بندر انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فردی که با اغفال شهروندان مبلغ ۳میلیارد تومان کسب نموده بود توسط ماموران آگاهی بندر انزلیاستان گیلان دستگیر شد. سرهنگ هرمز عشقی در تشریح این خبر گفت :کارگاهان پلیس آگاهی این شهرستان از احتمال اختفا کلاهبردار ۳ میلیاردی در شهرستان بندر انزلی مطلع شدند. این مقام انتظامی افزود:پرونده نیابتی […]

eshghi_1298 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فردی که با اغفال شهروندان مبلغ ۳میلیارد تومان کسب نموده بود توسط ماموران آگاهی بندر انزلیاستان گیلان دستگیر شد.
سرهنگ هرمز عشقی در تشریح این خبر گفت :کارگاهان پلیس آگاهی این شهرستان از احتمال اختفا کلاهبردار ۳ میلیاردی در شهرستان بندر انزلی مطلع شدند.
این مقام انتظامی افزود:پرونده نیابتی از یکی از استانهای کشور به پلیس آگاهی بندر انزلی ارجاع شده بود مبنی بر اینکه فردی به هویت محسن –ن,۳۳ساله ,از ۳۵ شاکی مبلغ ۳میلیارد تومان کلاهبرداری و در شهرستان بندر انزلی اقدام به اختفا نموده است.
سرهنگ” هرمز عشقی”ادامه داد:پلیس آگاهی شهرستان بندر انزلی با تحقیقات و بررسی های لازم محل اختفا مجرم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک فرصت مناسب وی را دستگیر نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی تصریح کرد:با دلالت متهم به آگاهی وی به مقام قضایی معرفی با صدور حکم قرار موقت روانه زندان شد.
در پایان فرمانده انتظامی بندر انزلی از شهروندان خواست درصورتی که قصد سرمایه گذاری دارند به بانک ها یا موسسات معتبر مراجعه و از اعتماد به افراد ناشناس که با تبلیغات قصد جلب اعتماد عموم را دارند خودداری نموده و پس انداز و دسترنج خود را در اختیار افراد سود جو قرار ندهند.

Share