جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

دستگیری کلاهبردار مدعی سهامداری شرکت خودروسازی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری یک کلاهبردار که مدعی بود سهام‌دار یکی از شرکت‌های خودروسازی است خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد مهرگان بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر دریافت وجه نقد توسط فردی برای عرضه خودرو در رشت اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع مذکور را پیگیری کردند.

mehr_1255وی ادامه داد: پس از احراز وقوع جرم با هماهنگی مقام قضایی و استفاده از امکانات فنی و تعقیب و مراقبت ویژه متهم متواری توسط کارآگاهان آگاهی در رشت دستگیر شد.

مهرگان با بیان اینکه متهم مذکور خود را به عنوان سهام‌دار یک شرکت خودروسازی معرفی کرد، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌ها اعتراف کرد با جلب اعتماد مردم در قبال تحویل خودرو اقدام به کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دریافت ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد توسط کلاهبردار مذکور از ۸۰ متقاضی خرید خودرو خبر داد و بیان کرد: شهروندان هنگام انجام معامله از وجود افراد حقیقی و حقوقی فروشندگان مطمئن شوند و در مورد سابقه فعالیت و کارهای قبلی این افراد تحقیق کنند.

/فارس

Share