فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد:

دستور توقف طرح قطع درختان سطح شهر آستانه اشرفیه صادر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیلیان با تأکید براینکه به هیچ وجه قصد مداخله در کار شورا را ندارم بیان کرد: تصویب قطع درختان به‌منظور تعریض خیابان موجب نگرانی همشهریان آستانه‌اشرفیه شد که بر همین اساس طی نامه‌ای به معاون عمرانی استاندار خواستار توقف اجرای طرح و بررسی تمامی جوانب فنی و اجتماعی این طرح شدم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر ,حسین اسماعیلیان با تأکید براینکه به هیچ وجه قصد مداخله در کار شورا را ندارم بیان کرد: تصویب قطع درختان به‌منظور تعریض خیابان موجب نگرانی همشهریان آستانه‌اشرفیه شد که بر همین اساس طی نامه‌ای به معاون عمرانی استاندار خواستار توقف اجرای طرح و بررسی تمامی جوانب فنی و اجتماعی این طرح شدم.

esmaeilianوی با بیان اینکه نباید اتفاقی در شهرستان بیفتد که باعث ایجاد ناراحتی مردم و ناهنجاری‌های اجتماعی شود افزود: فضای اجتماعی در شهرستان به گونه ای رفت که ایجاد وهم کرده بود.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به نامه ارسالی خود به شهردار آستانه‌اشرفیه نیز گفت: باید زمانی طرحی در این سطح در شهرستان اجرا شود که تمامی جوانب فنی و اجتماعی آن بررسی شود.

گفتنی است چندی پیش شورای شهر آستانه‌اشرفیه با تصویبی طرحی اقدام به تصویب قطع درختان مسیر میدان فردوسی تا میدان امام خمینی (میدان حرم) را کرده بود که این اقدام شورا باعث مخالفت‌های فراوانی بین شهروندان آستانه‌اشرفیه شد تا جایی که با تشکیل گروه‌های مختلفی در فضای مجازی خواستار توقف و بررسی مجدد طرح توسط شورای شهر اسلامی آستانه اشرفیه شدند.

Share