الیاس حضرتی در جمع اصلاح طلبان گیلان

در مقابل واپس‌گرایی،خشک مقدسی،انجمن حجتیه و ولایتی‌های بی‌ولایت خواهیم ایستاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حضرتی تاکید کرد: همه ما برای منافع ایران، در مقابل واپس‌گرایی، خشک مقدسی، انجمن حجتیه و ولایتی‌های بی‌ولایت خواهیم ایستاد و امروز این آمادگی در لایه‌های مختلف اجتماعی ملت ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،الیاس حضرتی، فعال سیاسی و مطبوعاتی، با انتقاد از کج‌سلیقگی در برخی نهادهای نظارتی، گفت: امیدواریم این نهادها با در نظر گرفتن مصالح کشور، وصایای حضرت امام، قانون اساسی و تجربه سال‌های مختلف بگذارند ملت خودشان مشخص کنند که چه کسانی را می‌خواهند.

۳۰jujk23 به نقل از ایلنا ,الیاس حضرتی در مراسم ضیافت افطار اصلاح‌طلبان در رشت که شب گذشته برگزار شد، گفت: اکثریت کسانی که به اصول انقلاب، امام، اصول قانون اساسی و خون شهدا  وفادار هستند و راهی را  که راه مردم و آرمان مردم است دنبال می‌کنند، در خانواده سیاسی بزرگ اصلاح‌طلبان جای گرفته‌اند.

وی بیان کرد: اصلاح‌طلبان امروز با درک متقابل برای منافع ملت و کشور به دور از اختلاف سلیقه‌ها در کنار یکدیگر خدمت می‌کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به نبرد سنگین دیپلماسی در مقابل کشورهای ۱+۵ اظهار کرد: ریشه همه مشکلات «تحریم‌ها » نیست بلکه بخش مهمی از آن‌ها به دلیل مشغول شدن به جزئیات و تپه‌های کوچکی‌ست که خودمان با دست خودمان می‌سازیم.

وی ادامه داد: دید اصلاح‌طلبی، انقلابی بودن و فرزند امام بودن، به ما یاد داد که مشکلات را بزرگ نکنیم و بزرگ نبینیم.

حضرتی اظهار کرد: فرزندان این ملت در حوزه‌های اصلاح‌طلبی با تفکرهای مختلف و تکثری که در درونشان وجود دارد، آماده می‌شوند تا با استفاده از تجربه انتخابات ۹۲، کار بزرگ‌تری را در اسفند ۹۴ انجام دهند.

وی تاکید کرد: همه ما برای منافع ایران، در مقابل واپس‌گرایی، خشک مقدسی، انجمن حجتیه و ولایتی‌های بی‌ولایت خواهیم ایستاد و امروز این آمادگی در لایه‌های مختلف  اجتماعی ملت ایجاد شده است.

حضرتی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر دیگر صحبت از تحریم انتخابات  نیست و ملت به این نتیجه رسیده است که باید سرنوشتشان پای صندوق‌های رأی رقم بخورد.

Share