هادی طباطبایی: یقین داشته باشید که تکلیف تیم مشخص شود، خریدار هم هست

داماش چند سال است که در شرایط بلاتکلیف و نامشخص به سر می‌برد/وقتی فروشنده‌ای نیست،خریدار چگونه بیاید و تیم را بخرد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید هادی طباطبایی پیشکسوت فوتبال رشت گفت: داماش چند سال است که در شرایط بلاتکلیف و نامشخص به سر می‌برد. من فکر می‌کنم بازی با واژه‌ها و حرف‌هایی به دور از عمل مسبب به وجود آمدن این وضعیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شاید به زبان بگویند می‌فروشیم، اما به واقع و در عمل اینطور نیست. در همین بیانیه اخیر گفته شد تیم را به هیات فوتبال و تربیت بدنی می‌د۴۵۲۰۱هیم، پس چه شد؟ آیا این اتفاق افتاد؟ خوب وقتی فروشنده‌ای نیست، خریدار چگونه بیاید و تیم را بخرد؟

سید هادی طباطبایی پیشکسوت فوتبال رشت گفت: داماش چند سال است که در شرایط بلاتکلیف و نامشخص به سر می‌برد. من فکر می‌کنم بازی با واژه‌ها و حرف‌هایی به دور از عمل مسبب به وجود آمدن این وضعیت است.

وی ادامه داد: داماش سالیان سال است که فعالیت می‌کند، پیشینه دارد و تیم نوپایی نیست. عشق و علاقه زیادی نسبت به این تیم در بین طرفداران رشتی و به خصوص قشر جوان این شهر و استان وجود دارد، پس نمی‌توان گفت این تیم متعلق به یک شخص است که حالا به این شکل با آن رفتار می‌شود. باید شرایط طرفداران درک و تکلیف تیم روشن شود اما متاسفانه یک روز می‌گویند تیم را واگذار می‌کنیم و یک روز دیگر می‌گویند اینکار را نمی‌کنیم.

دروازه‌بان پیشین استقلال رشت درخصوص اینکه چرا در دوره‌های پیشین انتقال باشگاه ساده‌تر صورت می‌پذیرفت اما در چند سال اخیر این اتفاق نمی‌افتد، گفت: دلیلش را همه می‌دانند. هر کسی که بخواهد وارد شود، دوست دارد تمام تیم را خودش در اختیار بگیرد. واگذار کردن تیم اصلا پروسه پیچیده‌ای ندارد؛ یک نفر فروشنده است و یک نفر خریدار اما درخصوص داماش کسی فروشنده واقعی نیست!

وی ادامه داد: شاید به زبان بگویند می‌فروشیم، اما به واقع و در عمل اینطور نیست. در همین بیانیه اخیر گفته شد تیم را به هیات فوتبال و تربیت بدنی می‌دهیم، پس چه شد؟ آیا این اتفاق افتاد؟ خوب وقتی فروشنده‌ای نیست، خریدار چگونه بیاید و تیم را بخرد؟

وی افزود: من سال گذشته کسی را می‌شناختم که مشتری تیم بود، اما گفتم تکلیف تیم مشخص باشد، بعد او را وارد کنم. یقین داشته باشید که تکلیف تیم مشخص شود، خریدار هم هست. مگر الان برای ملوان این اتفاق نیفتاد؟ خوب چرا برای داماش در این مدت نشد؟ پس حتما دلایلی وجود دارد که کسی جلو نمی‌آید.

طباطبایی درخصوص حواشی چند سال قبل و صحبت‌هایی که مبنی برحضورش به عنوان مدیرعامل در داماش بود، اظهار کرد: من نه کار تشکیلاتی انجام دادم و نه مدیرعاملی کرده‌ام، کار من فنی است. صحبت‌هایی که آن موقع انجام دادم، فقط برای دو ماه آخر سال بود تا تکلیف تیم روشن شود. قصدم این بود که فقط تیم را بگیرم و در نهایت تحویل بچه‌های استان بدهم، چرا که همان موقع پیش‌بینی چنین روزهایی را می‌کردم. شاید اگر این نقل و انتقال اتفاق می‌افتاد، الان شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

وی ادامه داد: بحث من در آن موقع اصلا بحث آقای قویدل نبود، چرا که آدم‌ها رفتنی هستند و ما که بچه این شهر هستیم می‌مانیم. بنده برنامه‌ریزی کرده بودم که اگر مشکلی پیش آمد، گروه جدیدی را وارد کنم که آنها تیم را برای فصل بعد نگهداری کنند. آن موقع قویدل می‌رفت و یک نفر دیگه می‌آمد، ولی الان کسی نمی‌رود که بخواهد کس دیگری بیاید!

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: من بچه رشت هستم، همانجا بزرگ شدم و فوتبالم از همین شهر شکل گرفت. می‌دانم که در این شهر آنقدر بازیکن با استعداد و خوب هست که بتواند در کشور معرفی شود، اما متاسفانه این اتفاق در این چند وقت نیفتاد. آن زمان که داماش پول داشت، مدیریت مالی بود و فقط بازیکن از خارج استان می‌خریدند و استعدادی کشف نشد. حتی برای تیم‌های زیر ۲۳ سال هم بسیاری از بازیکنان از خارج استان آمدند و این درحالیست که شهر رشت و استان گیلان فوتبال خیز است./ایسنا

Share