قربانی :

داماش سرمایه استان است/کمیته ای برای پیگیری مشکلات داماش تشکیل شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این خصوص گفت: در جلسه شب سه شنبه، بحث داماش را در مجمع نمایندگان با استاندار و سایر نمایندگان گیلان مطرح کردم. پیشنهاد من این بود که کمیته متشکل از استانداری گیلان، مجمع نمایندگان گیلان، اداره کل ورزش و جوانان گیلان، شورای شهر رشت، دست اندرکاران و پیشکسوتان فوتبال گیلان تشکیل شود تا بتوانیم با حمایت هایی که نیاز است، تیم را سرپا نگه داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از انتشار نامه سرگشاده هواداران داماش به مجمع نمایندگان استان گیلان، باخبر شدیم در جلسه دوشنبه شب مجمع نمایندگان با حضور استاندار گیلان درخواست هواداران داماش در جلسه مطرح شد.

به نقل از وارش اسپورت, ghorbani (3)رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این خصوص گفت: در جلسه شب سه شنبه، بحث داماش را در مجمع نمایندگان با استاندار و سایر نمایندگان گیلان مطرح کردم. پیشنهاد من این بود که کمیته متشکل از استانداری گیلان، مجمع نمایندگان گیلان، اداره کل ورزش و جوانان گیلان، شورای شهر رشت، دست اندرکاران و پیشکسوتان فوتبال گیلان تشکیل شود تا بتوانیم با حمایت هایی که نیاز است، تیم را سرپا نگه داریم.

 قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با ابراز تمایل نسبت به حضور هادی طباطبائی در این کمیته پیشنهادی گفت: امیدواریم با تشکیل این کمیته که مورد استقبال آقای استاندار هم قرار گرفت، تیم داماش را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم زیرا داماش گیلان از سرمایه های این استان است و مهمترین سرمایه این تیم هم هواداران خوبش هستند که به شدت پیگیر مشکلات تیم محبوب خود هستند.

 

Share