مدرسه کاملا سالم است

دادستان آستارا: تخریب مدرسه امام‌ علی(ع) آستارا صحت ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبادی گفت: صرفا برای اینکه از حیث قضایی اجرای حکم نشان داده شود، مختصر آثاری مبنی بر اجرای حکم گذاشته شد و مدرسه کاملا سالم است و تخریبی صورت نگرفته است لذا تخریب مدرسه امام‌علی(ع) آستارا صحت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبادی، دادستان آستارا با اشاره به خبر تخریب دبیرستان امام‌علی(ع) آستارا همزمان با سالگرد شهادت این امام بزرگوار،اظهار کرد: قضیه به این شکل صحت ندارد بلکه بنا به تقاضای شخص ذی‌نفعی پس از طی پروسه قضایی که حدود ۲ سال به طول انجامید و نهایتا احکام قضایی از مراجع محاکم بدوی و تجدیدنظر ابلاغ شد و قطعیت پیدا کرد، اجرای حکم نیز صادر شد.

۴۵۲۸۱وی افزود: حتی با گذشت بیش از یکسال از تاریخ درخواست قاضی و محکوم‌له، از سوی مسئولین مربوطه تدابیری در جهت حل و فصل قضیه و جلوگیری از اجرای حکم انجام نگرفت لذا با اصرار محکوم‌له این حکم به بحث اجرا ورود پیدا کرد که البته تخریب کاملی نبوده و فقط بخش کوچکی از سوله‌ای که در حیاط این مدرسه وجود داشته تخریب شده است و صرفا برای اینکه از حیث قضایی اجرای حکم نشان داده شود، مختصر آثاری مبنی بر اجرای حکم گذاشته شد و مدرسه کاملا سالم است و تخریبی صورت نگرفته است لذا تخریب مدرسه امام‌علی(ع) آستارا صحت ندارد.

دادستان آستارا گفت: ممکن است جراید معاند از این قضیه سوءاستفاده کنند و خوراک تزریقی برای اجانب فراهم شود لذا همه باید در جهت حفظ همدلی گام برداریم و کمک کنیم تا با همفکری در جهت جلوگیری از هرگونه سوء برداشت‌ها کاری انجام دهیم.

/ایسنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share