شبی که همدلی و همزبانی تحقق پیدا کرد:

حواشی ضیافت افطاری ۱۲ هزار نفری جعفرزاده نماینده رشت از نگاه دیارمیرزا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ضیافت افطاری همدلی حماسه سازان ولایتمدار که به میزبانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و با حضور هزاران نفر از مردم شهرستان رشت برگزار شد دارای حواشی جالب توجهی بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ضیافت افطاری همدلی حماسه سازان ولایتمدار به میزبانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور هزاران نفر از مردم شهرستان رشت و حضور ویژه دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و دکتر نجفی استاندار گیلان در تالار گلستان برگزار شد.

IMG_0968به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , این ضیافت که با حضور حدود ۱۲ هزار نفر از مردم برگزار شد از لحاظ خیل جمعیت می تواند به نوبه خود تاریخی باشد به طوری که شاهد ترافیک شدید ۵ کیلومتری خیابان منتهی به تالار بودیم.

* جعفرزاده نماینده رشت به عنوان میزبان «ضیافت همدلی»در ابتدای این مراسم از کمی و کاستی این میهمانی عذرخواهی کرد و در سخنانی کوتاه با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای گفت:امروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی بابت موفقیت ایران افسردگی گرفته است.

وی با تمجید از دکتر نوبخت گفت:هرچقدر به دنبال واژه ای برای توصیف ایشان هستم چیزی پیدا نمی کنم.

* حضور جمعی از جانبازان قطع نخاعی و ویلچرنشین ۸ سال دفاع مقدس نگین ضیافت افطاری بود.

* در حالیکه هواداران جعفرزاده پس از اجرای موسیقی فولکلور استاد ناصر وحدتی شور و شعف بسیاری پیدا کرده بودند ورود به یک باره و بدون اطلاع قبلی دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و دکتر نجفی استاندار گیلان به این مراسم بر شدت خوشحالی مردم افزود و آنها برای دقایقی به صورت ایستاده نوبخت,نجفی و جعفرزاده را تشویق کردند.

* حضور مردم از هر قشر و طبقه ای اعم از کارگر ,کشاورز , فرهنگی و همچنین خانواده شهدا و ایثارگران در کنار مسئولین استان همدلی و همزبانی مردم و مسئولین را به معنای تام کلمه معنا کرد .

* فعالیت تعداد زیادی خبرنگار و عکاس و همچنین تبلیغات بنری برخی پایگاه های خبری با توجه به جمعیت گسترده ی مردم از حواشی جالب توجه این ضیافت افطاری بود.

* حضور محمدابراهیم خلیلی شهردار سابق رشت که پس از مدت ها در استان گیلان حضور پیدا کرده بود از دیگر حواشی جالب مراسم بود.

* حضور چشمگیر مدیران استان از معاون استاندار و مدیرعامل منطفه آزاد انزلی گرفته تا مشاورین استاندار , مدیران کل دستگاه ها و بخشداران و اعضای شوراهای شهر و روستا مورد توجه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت.

* اجرای نمایش طنز رضا نظری و جمعی دیگر از هنرمندان استان پایان بخش این مراسم بود.

IMG_0804IMG_0881IMG_0745

Image_51IMG_0933 IMG_0893 IMG_0848 Untitled-11

Share