حضور ۸۰ هزار نفری گردشگران در تعطیلات عید فطر در منطقه آزاد انزلی

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در تعطیلات عید سعید فطر، افزون بر۸۰ هزار گردشگر در محدوده فاز تجارت و گردشگری این منطقه حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در تعطیلات عید سعید فطر، افزون بر۸۰ هزار گردشگر در محدوده فاز تجارت و گردشگری این منطقه حضور یافتند.

New Imageبنابراین گزارش این میزان استقبال چمشگیر مسافران در حالی اتفاق افتاد که در روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ تیرماه بارش شدید باران در منطقه را شاهد بودیم که دلایل این حضور را باید در امکانات، تسهیلات و خدمات رفاهی، گردشگری ایجاد شده و برگزاری جشنواره تابستانه از سوی این سازمان، ارزیابی کرد.

امکاناتی همچون مجتمع هاری تجاری ، طرح ساحلی با تجهیزات و خدمات کامل و متنوع رفاهی- گردشگری، در حوزه های مختلف ورزشهای ساحلی- آبی، آلاچیق بهمراه تسهیلاتی مانند ارائه معافیتهای ناشی از مصوبه کالای همراه مسافر و سایر خدماتی که امکان گذراندن لحظاتی خوش را برای مسافرین و خانواده ها فرآهم می نماید، بخشی از ظرفیتهایی است که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی برای رفاه گردشگران ایجاد شده است.

از سوی دیگر شروع به کار جشنواره تابستانه منطقه آزاد انزلی که مشتمل بر برنامه های فرهنگی- هنری است، برجاذبه های این منطقه برای گردشگران افزود.

اجرای کنسرت موسیقی سنتی، جشن «جنگ آوا» و آئین های سنتی، نمایش های بومی، ورزش های محلی، موسیقی سنتی زنده، مسابقات مفهومی و اهداء جوایز از بخش های مختلف جشنواره تابستانه منطقه آزاد انزلی است که تحت عنوان “ترنم دریا” تا عید قربان در محدوده فاز تجارت و گردشگری این منطقه برگزار می شود.

درپایان گزارش آمده است که درکنار جشنواره های تابستانه منطقه آزاد انزلی، امکاناتی همچون مجموعه تفریحات دریایی شامل طرح سالمسازی دریا (شنای بانوان و آقایان)، پاراسل، پدالو، جت اسکی، قایق سواری، سینمای ۵ بعدی، کلبه وحشت، مجموعه کارتینگ، باشگاه سوارکاری و مجموعه های ورزشی ساحلی مرحوم سیروس قایقران و زمین های فوتبال چمنی، سالن های ورزشی سرپوشیده، مجموعه های اقامتی و پذیرایی برای استفاده گردشگران و بازدیدکنندگان از منطقه آزاد انزلی مهیا می باشد.

Share