حضور کاندیدای انتخابات آینده در هر دو نشست پیاپی اصلاح طلبان و اصولگرایان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلان آنلاین , دو نشست افطاری در دو شب پیاپی از سوی دو جریان سیاسی مختلف جمعه شب و شنبه شب در رشت برگزار شد. نشست اول به میزبانی الیاس حضرتی و نشست دوم به میزبانی حسن کربلایی بود. در هرکدام از این نشست ها بسیاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلان آنلاین , دو نشست افطاری در دو شب پیاپی از سوی دو جریان سیاسی مختلف جمعه شب و شنبه شب در رشت برگزار شد.

gklsq00xنشست اول به میزبانی الیاس حضرتی و نشست دوم به میزبانی حسن کربلایی بود. در هرکدام از این نشست ها بسیاری از فعالان سیاسی جناح مربوطه شرکت داشتند.

از نکات جالب توجه این نشست ها حضور رضا جمشیدی چناری در هر دو نشست مذکور بود. رضا جمشیدی عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان و عضو دور چهارم شورای شهر رشت بود که چند هفته قبل از عضویت شورا انصراف داد. از وی به عنوان کاندیدای انتخابات آینده مجلس یاد می شود و اخیراً حضور وی در جمع های اصلاح طلبان پررنگ شده است. حضور وی در نشست مهدیه نیز جالب توجه بود.

حضور وی در دو نشست مذکور فی نفسه هیچ گونه ایراد و اشکالی ندارد و بلکه باید مورد استقبال قرار گیرد اما تشریح دیدگاه های سیاسی وی برای مردم در آینده نزدیک ضروری به نظر می رسد.

Share