پيام مشترك نماينده ولي فقيه،استاندار به مناسبت روز جهاني قدس

حضور پرخروش مردم ایران می‌تواند فلسطینیان را درتلاش برای رهایی قدس دلگرم‌تر کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حضور پرخروش مردم ایران اسلامی در این روز همواره به عنوان یک الگو برای تمام علاقمندان به آزادی ملت های ستمدیده مطرح است که می‌تواند فلسطینیان مبارز را در تلاش برای رهایی قدس شریف دلگرم تر کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

jpg4108«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین» سوره قصص/ آیه۵

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

در واقع حضور پرخروش مردم ایران اسلامی در این روز همواره به عنوان یک الگو برای تمام علاقمندان به آزادی ملت های ستمدیده مطرح است که می‌تواند فلسطینیان مبارز را در تلاش برای رهایی قدس شریف دلگرم تر کند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه ایزدمتعال،از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدارگیلان دعوت می‌نمائیم با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب ، به  رژیم اشغالگر صهیونیستی پاسخ قاطعانه‌ای داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این ملت در برابر متجاوزین و غاصبین باشیم.

Share