حضور مسرور و رهنما در جمع ملی پوشان کاراته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کاراته که در این منطقه در حال برگزاری است، حضور یافت و از تلاش قهرمانان ملی‌پوش این رشته  مدال آور ورزشی کشور تمجید کرد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کاراته که در این منطقه در حال برگزاری است، حضور یافت و از تلاش قهرمانان ملی‌پوش این رشته  مدال آور ورزشی کشور تمجید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با استقبال از برگزاری اردوهای ورزشی در این منطقه اظهار داشت: استان گیلان و منطقه آزاد انزلی از پتانسیل فراوانی در حوزه ورزش برخوردار است و ما از برگزاری اردوی تیم های ملی از جمله رشته پرافتخار کاراته در این منطقه استقبال می کنیم.

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این بازدید از همراهی های صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه های مختلف ورزشی و فرهنگی استان قدردانی و این همکاریها را در توسعه ورزش استان حائز اهمیت اعلام کرد.

هم چنین رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در تمرینات تیم والیبال باشگاه رضوی که برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشور به عنوان نماینده گیلان  آماده می شود حضور یافت و با مربیان و بازیکنان این باشگاه به گفتگو پرداخت و از مدیران این باشگاه به دلیل تلاش برای ارتقاء شاخصه های ارزشی در ورزش استان و حضور قدرتمندانه در سطح اول والیبال کشور قدردانی کرد.

حجت الاسلام عابدین نژاد از مدیران باشگاه رضوی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های صورت گرفته از سوی مدیرعامل سازمان اظهار داشت: این باشگاه به دنبال تعالی ورزش به ویژه والیبال استان است و منطقه آزاد انزلی به عنوان حامی ملی پوشان ارزشی و قرآنی ورزش کشور در این راه حامی و همراه ما است.

در جریان این بازدید ها مدیران و معاونین این سازمان و تعدادی از مدیران ورزشی استان نیز حضور داشتند.
۹cec0kl1 h0oi5tvp

Share