آخرین جزئیات استخدام های دولتی:

تا پایان هفته دستورالعمل مربوط به استخدام آموزش و پرورش نهایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور آخرین وضعیت استخدام‌های دولتی به ویژه آموزش و پرورش را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور آخرین وضعیت استخدام‌های دولتی به ویژه آموزش و پرورشestekhdam را تشریح کرد.

علی صفدری معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت در پاسخ به سوالی مبنی بر استخدام ۲ هزار دستیار در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: این موضوع استخدام نیست و انتخاب دستیار برای بخش‌هایی بوده که نیاز است و یک نظامی طراحی شده تا افرادی که در سطحی از کارآیی و ویژگی‌های خاص تحصیلی و تجربی باشند بتوانند به مدیریت کشور کمک کنند.

صفدری ادامه داد: هنوز این موضوع به اجرا نرسیده و در حال طراحی دستورالعمل‌های آن هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت استخدام‌های آموزش و پرورش چیست، تصریح کرد: هنوز زمان قطعی مشخص نیست و با وزیر آموزش و پرورش هماهنگ شده تا متناسب با مقطع تحصیلی آینده تصمیم‌گیری شود.

معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت گفت: تا پایان هفته دستورالعمل مربوط به استخدام آموزش و پرورش نهایی می‌شود و احتمالاً‌ آزمون آن در شهریور ماه برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت در مورد استخدام ۸ هزار نفر در دولت بیان داشت: این موضوع به تدریج در حال انجام است و از اول امسال بر اساس آمار و اطلاعاتی که استان‌ها ارائه داده‌اند، افراد به تدریج وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.

صفدری با اشاره به اینکه فرآیند اجرایی این استخدام‌ها در حال انجام است، افزود: مباحث مربوط به کارآموزی و فرآیند جذب آنها انجام می‌شود و بودجه آن نیز تامین شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست جدیدی استخدام از سوی دستگاه‌ها وجود دارد عنوان کرد:‌ دستگاه‌های جدیدی پیشنهادات خود را ارائه داده‌اند و این مباحث در حال بررسی است و رویکرد استخدام و جذب بر اساس پست‌های تخصصی و ستادی خواهد بود البته چارچوبی برای این مباحث تعیین شده که سند برنامه نیروی انسانی خود را به سازمان ارائه کنند تا نقطه تعادل عرضه و تقاضای نیروی انسانی مشخص شود./فارس

Share