تاسیس «خانه تاب آوری»در مجموعه خانه فرهنگ کودک رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آرت گیل , خانه تاب آوری در مجموعه خانه فرهنگ کودک در رشت تاسیس می شود. صدف کارجو، مدیر عامل خانه فرهنگ کودک با اعلام این خبر گفت: خانه فرهنگ کودک به حول و قوه الهی به اعتلای تربیتی و سلامت اجتماعی فرزندان این آب و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آرت گیل , خانه تاب آوری در مجموعه خانه فرهنگ کودک در رشت تاسیس می شود.
۲۰۱۵۰۶۲۵_۱۳۱۵۴۵-۶۶۰x330صدف کارجو، مدیر عامل خانه فرهنگ کودک با اعلام این خبر گفت: خانه فرهنگ کودک به حول و قوه الهی به اعتلای تربیتی و سلامت اجتماعی فرزندان این آب و خاک می اندیشید.
وی افزود: در راستای دستیابی به اهداف مصوب این مجموعه مردم نهاد و با تکیه به الطاف الهی و امید به مشارکت های مردمی و همچنین همراهی مسئولین محترم محلی خانه فرهنگ کودک در رشت اقدام به تاسیس خانه تاب آوری نموده است.
مدیرعامل این مجموعه مردم نهاد اظهار داشت: این اولین مرکز آموزش کاربردی تاب آوری روانشناختی در کشور است که توسط مجموعه ای غیردولتی ومردم نهاد تاسیس میگردد و انشاء الله آیین افتتاحیه آن بعد از ایام ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.
وی ادامه داد: خانه تاب آوری با حضور جناب آقای محمدرضا مقدسی بزرگ تاب آوری ایران که صاحب کسوت، مدرس و پژوهشگر متمرکز این حوزه هستند فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. همچنین پیش از این نیز خانه کودک گیلان، با حضور استاد گرانقدر جناب آقای دکتر اسلامی مخترع هوش اقتصادی ( خانه هوش کودک ) را راه اندازی و تاسیس کرده بود.
کارجو تصریح کرد: خانه فرهنگ کودک گیلان در نظر دارد با حمایت و ترغیب اساتید و فرهیختگان و سرمایه های علمی میهن اسلامی عزیزمان خانه های دیگری در حوزه ارتقاء سلامت خانواده و فرزند پروری تاسیس نماید لذا انتظار می رود کما فی السابق شاهد همراهی و حمایت مسئولین محلی باشیم.
وی در خاتمه اضافه کرد: برای همگان آرزوی قبولی طاعات و عبادات و از تمامی اساتید و فرهیختگان و سازمانهای مردم نهاد تقاضای همراهی و ایده پردازی را دارم.

Share