نعیمی رز در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا

به شرط حیات با قدرت در انتخابات مجلس شرکت می کنم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی عدم کاندیداتوری خود در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی عدم حضور خود در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.
naeimiنعیمی رز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا ضمن تکذیب برخی شایعات در رسانه های محلی مبنی بر عدم کاندیداتوری خود در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:هنوز یک سال از عمر نمایندگی مجلس باقی مانده است و از سوی دیگر زمان زیادی تا برگزاری انتخابات باقی مانده بنابراین انتشار اینگونه شایعات هیچ مبنای عقلانی نداشته و محکوم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه به شرط حیات با قدرت در انتخابات پیش رو شرکت خواهم کرد, یادآور شد:بنده سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت و یک شخصیت ملی هستم و تا زمانی که خودم توانایی خدمت به مردم را داشته باشم در انتخابات حضور پیدا کرده و به هیچ وجه به نفع کسی کناره گیری نمی کنم.

گفتنی است چندی پیش برخی رسانه های محلی از انصراف صفر نعیمی رز به نفع فرهاد دلق‌پوش در انتخابات آتی مجلس خبر داده بودند.

Share