مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش

بهداشت عمومی هیچ‌کدام از طرح‌های سالم سازی دریای تالش رضایت‌بخش نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین نعمتی ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی سواحل و ارتقای خدمات سفر شهرستان تالش از وضعیت بهداشت طرح‌های سالم‌سازی دریای تالش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین نعمتی ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی سواحل و ارتقای خدمات سفر شهرستان تالش از وضعیت بهداشت طرح‌های سالم‌سازی دریای تالش ابراز نارضایتی کرد.

۱۳۹۳۰۶۲۲۰۰۰۳۹۰_PhotoAوی با بیان اینکه به جز طرح سالم‌سازی دریای قروق، بقیه طرح‌های سالم‌سازی وضعیت نامناسبی به لحاظ بهداشت دارند، افزود: وضعیت بهداشت هیچ‌کدام از طرح‌های سالم‌سازی دریا رضایت‌بخش نیست و بهداشت عمومی خوبی ندارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با اشاره به اینکه تنها ارائه تعداد مسافران به طرح‌های سالم‌سازی چاره‌ساز نیست، تصریح کرد: طرح‌های سالم‌سازی هر ساله به‌ویژه در فصل تابستان مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد و باید به وضعیت بهداشت طرح‌ها نظارت و توجه شود.

نعمتی سرویس‌های بهداشتی طرح‌ها را شایسته شهرستان گردشگرپذیر تالش ندانست و خاطرنشان کرد: سرویس‌های غذاخوری و عرضه مواد غذایی طرح‌ها نیز مشکل دارد و دستگاه‌های آب آشامیدنی مجهز به کلر‌زن نیستند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به وضعیت بهداشت طرح‌های سالم‌سازی دریا یادآور شد: اگر نتوانیم مشکلات مذکور طرح‌ها را برطرف کنیم بهتر است که بسته شوند.

سیدکریم پوراکبری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش نیز اظهار کرد: وضعیت واگذاری طرح‌های منابع طبیعی و گردشگری به بخش‌ خصوصی قطعی نشده و از مسئولان طرح‌ها می‌خواهیم اقدام‌های قانونی را در این زمینه انجام دهند.

عیسی نوری‌زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: تمام طرح‌های سلامت دریای تالش از حداقل‌ها محروم هستند یعنی حتی نقطه‌ای برای شنا کردن ندارند.
به گزارش فارس، تالش دارای هفت طرح ساحلی با ۱۸ نقطه خطرآفرین است و یک‌سوم سواحل گیلان به تالش اختصاص دارد.
چهار طرح دیگر برای سالم‌سازی دریا از طرف مسئولان تالش پیشنهاد شده که طرح ساحل «ویزنه چوبر» مورد موافقت قرار گرفت.

/فارس

Share