ابوذر بیوکافی:

برگزاری دوره آموزش مداحی در این سطح کار بی نظیری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوذر بیوکافی با اشاره به بی بدیل بودن چنین دوره ای در سطح استان افزود: به لطف حضرات معصومین و درخواستهای مکرر علاقمندان به مداحی مبنی بر برگزاری کلاس مداحی در استان پر افتخار گیلان، این دوره با همکاری جامعه ایمانی مشعر و جامعه بسیج مداحان استان گیلان طراحی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوذر بیوکافی از برگزاری دوره آموزش مداحی در استان گیلان خبر داد.
۲۰۱۵۰۳۲۳۲۱۲۸۱۲_IMG_7325حاج ابوذر بیوکافی مداح گیلانی و دبیر برگزاری دوره تخصصی آموزش مداحی در استان با اشاره به بی بدیل بودن چنین دوره ای در سطح استان افزود: به لطف حضرات معصومین و درخواستهای مکرر علاقمندان به مداحی مبنی بر برگزاری کلاس مداحی در استان پر افتخار گیلان، این دوره با همکاری جامعه ایمانی مشعر و جامعه بسیج مداحان استان گیلان طراحی شد.
وی افزود: معمولا در کلاسهای مداحی یک استاد حضور دارد که بحمدلله در اتفاق مبارک و کم نظیری که برای علاقمندان گیلانی افتاد، ۶نفر از اساتید مطرح در بخشهای مختلف در این دوره حضور دارند.
بیوکافی ابراز امیدواری کرد که علاقمندان این عرصه از فرصت بوجود آمده با توجه به استعدادهای بسیار خوب گیلانیها بیشترین بهره را ببرند و با حضور در این دوره مقدمات طرحهای بزرگتر را فراهم آورند.
شایان ذکر است این دوره تا ۲۷تیرماه تمدید شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت Sarollah.com ثبت نام نمایند.

Share