شیرزاد خبر داد

برای اولین بار مسابقه قرآنی ویژه پاکبانان شهر رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: این سری از مسابقات برای اولین بار در کشور ویژه پاکبانان شهرداری رشت با هدف ایجاد فضای معنوی و قرآنی بین تلاشگران این حوزه برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای اولین بار در کشور مسابقه قرآنی برای پاکبانان شهر رشت برگزار شد.
j9.jpgشیرزاد رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این سری از مسابقات برای اولین بار در کشور ویژه پاکبانان شهرداری رشت با هدف ایجاد فضای معنوی و قرآنی بین تلاشگران این حوزه برگزار شد .

  سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد:بعد از اجرای همایش موفق نارنجی پوشان در سال گذشته که بازخورد مثبتی را به جای گذاشت ،کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر،برگزاری دومین همایش تجلیل از ملی پوشان را در دستور کار دارد .

  وی افزود:علاوه بر آن در ماه مبارک رمضان، با برگزاری مسابقه قرآنی ویژه پاکبانان سعی شده است با ایجاد  فضای معنوی مناسب، نارنجی پوشان  در بخش های مختلف مسابقه از جمله  قرائت قرآن ، اذان  و قرائت ادعیه حضور یابند .

 وی در پایان خاطر نشان کرد: به زودی در مراسمی در شان این تلاشگران گرامی از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.

   لازم به ذکر است این مسابقات توسط کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای اسلامی شهر رشت و سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت برگزار شد.

j1.jpgj2j8j10 j4.jpg j6.jpg

Share