غفور جهانی در گفت و گو با رادیو ورزش

باید باندبازی و سیاست را کنار گذاشت/ملوان در تالاب غرق می شود/مسئول فوتبالی که تلفنش را جواب نمی دهد خیانت می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیشکسوت باشگاه ملوان گفت: باید باندبازی و سیاست در باشگاه کنار گذاشته شود وگرنه تیم ملوان با این شرایط غرق می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیشکسوت باشگاه ملوان گفت: باید باندبازی و سیاست در باشگاه کنار گذاشته شود وگرنه تیم ملوان با این شرایط غرق می شود.

غفور+جهانی-+بزرگترین+ظلم+را+خودم+به+خودم+کردم!غفور جهانی در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد شرایط باشگاه ملوان گفت: از ملوان نگو و نپرس! با این شرایطی که باشگاه دارد و باندبازی و سیاست بازی وجود دارد ملوان در تالاب غرق می شود. اکنون باشگاه نه صاحب دارد، نه مدیرعامل و نه هیات مدیره، یک گروه یکی از خریداران را قبول ندارد و گروه دیگر خریدار دیگر را نمی خواهد.

وی ادامه داد: باید باندبازی و سیاست را در باشگاه کنار گذاشت و مشکل باشگاه را حل کرد. با این وضعیت آخر و عاقبت ملوان را خدا بخیر کند.

جهانی در مورد پاسخگو نبودن مدیران فوتبال انزلی در مورد ملوان، گفت: مسئول فوتبالی که تلفنش را جواب نمی دهد خیانت می کند زیرا مردم باید بدانند که کم و کیف کار چگونه است. آنطور که من شنیده ام قرار است تا روز دوشنبه وضعیت ملوان مشخص شود و از بین شهبازی و بهشتی یکی باشگاه ملوان را در اختیار بگیرد.

وی در مورد وضعیت تمرین ملوان گفت: در حال حاضر بازیکنان قدیمی تیم با وجود اینکه از تیم طلبکارند و قراردادی هم با باشگاه ندارند در تمرین حاضر می شوند و دم آنها گرم که حداقل با لباس شخصی هم که شده سرتمرین می روند. قدیربحری نیز تیم را تمرین می دهد و بازیکنان امید و جوانان در تمرین حضور دارند.

/فارس

Share