فرمانده اي انتظامي بندر انزلی خبر داد:

باند ۱۳ نفره گردنبند قاپ ها در بندر انزلی منهدم شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،باند ۱۳ نفره سارقین گردنبند قاپ توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان بندر انزلی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،باند ۱۳ نفره سارقین گردنبند قاپ توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان بندر انزلی شناسایی و دستگیر شدند.eshghi_1298

سرهنگ هرمز عشقی در تشریح این خبر گفت :با وقوع چند فقره گردنبند قاپی در سطح شهرستان عوامل پلیس آگاهی شهرستان در بررسی صحنه های جرم و اخذ اظهارات شاکیان و فعال نمودن منابع و مخبرین موفق به شناسایی محل اختفا این باند سارقین گردنبند قاپ شدند.
فرمانده ای انتظامی افزود : اعضاء این باند با موتور سیکلت و قرار دادن کلاه ایمنی مشکی به سر با سلاح سرد قمه اقدام ارعاب شهروندان و ربودن گردنبند ایشان می نمودند.
از محل اختفا این سارقان ۴ خودرو و ۴ موتورسیکلت ،۸رشته گردنبند ،۳قبضه سلاح سرد از نوع قمه و مبالغی وجه نقد کشف شد.
اعضای این باند با تکمیل تحقیقات پلیس با تشکیل پرونده اتهامی به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی از افرادی که در ایام تعطیلات تابستانی با توجه به مسافر پذیر بودن شهرستان اقدام به اجاره ویلا و سوئیت می نمایند خواست که مسافرینی را پذیرش نمایند که کارت شناسایی معتبر ارائه می نمایند.
سرهنگ عشقی در پایان متذکر شد که گردنبند قاپی از جرائم خشن می باشد و برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان و برهم زنندگان نظم وامنیت شهروندان را در پی دارد و از شهروندان محترم خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک بلافاصله با پلیس ۱۱۰تماس بگیرند.

Share