بررسی دقیق روند اجرای پروژه

بازدید اعضای شورای شهر رشت از پل های عابر پیاده در حال احداث+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا از پل های عابر پیاده در حال احداث رشت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند مشکلات و موانع پیش روی پروژه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا از پل های عابر پیاده در حال احداث رشت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند مشکلات و موانع پیش روی پروژه قرار گرفتند.

T (6) در این بازدید محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با اشاره به تلاش های پیمانکار پروژه اظهار داشت : روند اجرای پروژه در این بازدید مورد کنترل قرار گرفت.

 کارگرنیا با تاکید بر اینکه در این بازدید مغایرت پروژه با طرح تصویبی مورد بررسی قرار می گیرد تصریح کرد: اگر مغایرتی مشاهده شود پیمانکار باید در جهت رفع آن اقدام کند .

وی با بیان اینکه هنوز پل عابر پیاده منطقه قلی پور تکمیل نشده است ولی شما با توجه به حجم تردد رضایت مردم را شاهد هستید گفت: اگر چه احداث پل در برخی مناطق مشکلاتی را برای برخی از کسبه یا مردم در پی دارد اما ما در کل منافع عموم را در نظر میگیریم تا شاهد کاهش تلفات انسانی در محلات و خیابان های شهر باشیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت تصریح کرد: اگر پیمانکار پروژه خارج از قاعده و طرح کار کند تذکر های لازم داده می شود

در این بازدید مسعود کاظمی لیچائی با بیان اینکه لازم بود تا نقشه مشخصات پروژه در این بازدید ارائه می شد افزود: تسریع در روند اجرای پروژه نیاز منطقه است.

 وی تعریف پوسته مناسب برای پل را مورد تاکید قرارداد و گفت: اجرای طرح های ترافیکی موجب امنیت و آسایش فکری و جسمی مردم می شود که امیدواریم با همکاری دست اندرکاران این طرح ها به سرعت پیگیری و به بهره برداری برسد.

رضا رسولی نیز با بیان اینکه بزرگترین مشکلی که وجود دارد؛تاخیر در انجام عملیات اجرایی پروژه است افزود: علت این تاخیر شهرداری نیست علت عدم هماهنگی بین دستگاههای اجرایی مانند برق و گاز ،مخابرات ،آب و فاضلاب است.

وی با بیان اینکه در مورد کیفیت اجرای طرح مسابقه گذاشته شد افزود: پل ها باید معماری مناسب داشته باشیم متاسفانه نقش معماری را در این بازدید ندیدم که روی بدنه پل اجرا شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه برای ما مهم است که پل خشک و بی جان نداشته باشد ،تصریح کرد:باید پی گیری کنیم تا این امر به درستی به نتیجه برسد.

 وی با بیان اینکه مشکل دیگر ظرفیت آسانسورها است که  اولین پلی که مورد بازدید قرار گرفت هشت نفره کار شده است افزود:این زمان بر است و باید دو دستگاه کار می شد تا زمان معطلی مردم کاهش یابد.

رسولی با بیان اینکه در زیر پل ها کیوسک در نظر گرفته شده است ولی ملزومات آن در تمامی پل های در حال احداث  دیده نشده است تصریح کرد: در نخستین پلی که بازدید شد این ملزومات لحاظ شد و بدون در نظر گرفتن ملزومات لازم اگر کیوسک کار شود ما مشکل پارک در حاشیه خواهیم داشت.

Share