این خانوم دکتر رشتی میهمان برنامه خندوانه بود+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،میهمان شب گذشته برنامه خندوانه آزاده عباس‌ زاده پزشک رشتی بود که از حدود ۸ سال پیش برای بهبود زندگی انسان هایی که از لحاظ ژنتیکی دچار بیماری «سندروم داون»هستند فعالیت می کند. عباس زاده که طراح و بنیانگذار «طرح دیوار ۴۷ » می باشد در خصوص این طرح گفت:بیماران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،میهمان شب گذشته برنامه خندوانه آزاده عباس‌ زاده پزشک رشتی بود که از حدود ۸ سال پیش برای بهبود زندگی انسان هایی که از لحاظ ژنتیکی دچار بیماری «سندروم داون»هستند فعالیت می کند.
عباس زاده که طراح و بنیانگذار «طرح دیوار ۴۷ » می باشد در خصوص این طرح گفت:بیماران سندروم دان دارای ۴۷ کروموزوم هستند که همین یک کروموزوم اضافی منجر به بروز مشکلاتی برای آنها شده است. با اجرایی شدن این طرح یک دیوار به این افراد کم توان ذهنی و دارای سندروم داون اختصاص یافته که درباره آنها به مردم توضیح دهد و سطح آگاهی آنها را درباره این افراد افزایش دهد.
عباس‌زاده با تاکید بر اینکه بسیاری از بیماران مبتلا به این سندورم دان به انزوای اجباری کشانده می شوند، گفت: این انزوای اجباری منجر به افسردگی شدید در آن‌ها شده ولی با برقراری ارتباط با آنها و حضورشان در چنین برنامه‌هایی می توان مانع بروز افسردگی در آنها شد.

گفتنی است برنامه خندوانه هر شب از شبکه نسیم پخش می شود و توانسته است مخاطبان زیادی به خود جذب کند.

۲۹

Share