در خطبه های عید فطر:

امام جمعه انزلی:مبارزه با استکبار یک آموزه دینی است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندر انزلی گفت: مبارزه با استکبار یک آموزه دینی است و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که این نوع مبارزه مربوط به شرایط خاصی نیست و همیشه وجود دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در خطبه های نماز عید فطر در مصلای انزلی گفت: امروز برای مسلمانان زمانی عید محسوب خواهد شد که توانسته باشند پس از تحمل یک ماه روزه داری مورد رحمت و مغفرت خداوند قرار گیرد.
وی با اشاره به آیات دو سوره مبارکه «اعلی» و «شمس» که در نماز عید فطر قرائت می شود اظهار داشت: خداوند متعال بر تهذیب نفس تاکید دارد زیرا ماه مبارک رمضان، ماه مبارزه با نفس و شیطان است چرا که هردوی آنها برای انحراف انسان ، بر سر راهش قرار می گیرند .
امام جمعه بندر انزلی گفت: مبارزه با استکبار یک آموزه دینی است و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که این نوع مبارزه مربوط به شرایط خاصی نیست و همیشه وجود دارد و این را هم اضافه کنم ماه رمضان در شرایطی به پایان رسیده است که بخش قابل توجهی از جهان اسلام تحت تجاوز و جنایتهای استکبار جهانی است.
وی با اشاره به کشور یمن ادامه داد: بیش از ۱۱۰ روز از آغاز تجاوز به کشور یمن توسط نیروهای آل سعود می گذرد و مردم بی دفاع را با سلاحهای ممنوعه آمریکایی از زمین و آسمان مورد هجوم و حمله قرار می دهند اما درمقابل، جوامع بین المللی سکوت کرده اند و در ظاهر تماشاگر و در باطن یاور استکبار هستند.
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شمس الدین در پایان با تاکید براین موضوع که جمهوری اسلامی نمی خواهد در این مبارزات حضور فیزیکی داشته باشد اظهار کرد: مطابق دستورات اسلام وظیفه ما کمک به مظلومان است و در این راستا می توانیم با کمک های مادی و معنوی به وظیفه دینی خود عمل کنیم.

Share