جعفرزاده در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان

افتخار می‌کنم به گیلان کمک کنم/شعار مرگ بر اسرائیل مردم حاصل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده با تاکید براینکه برای کمک در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان حضور پیدا کردم، بیان کرد: افتخار می‌کنم به گیلان کمک کنم و برای مچ‌گیری در جلسه نیستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان با اشاره به موفقیت دولت و سرداران دیپلماسی کشور در عرصه انرژی هسته‌ای اظهار کرد: شب گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع کابینه این رژیم اعلام کرد افسردگی حاصل از برنامه هسته‌ای ایران مانع از حضورم در سر کار شد و این امر نشان می‌دهد موفقیت بزرگی برای کشور عزیزمان کسب شده و شعار مرگ بر رژیم صهیونیستی مردم حاصل شده است.

jpg4416وی به حضور خود در جلسه مذکور اشاره کرد و افزود: بنده به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان حضور دارم.

جعفرزاده با تاکید براینکه برای کمک در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان حضور پیدا کردم، بیان کرد: افتخار می‌کنم به گیلان کمک کنم و برای مچ‌گیری در جلسه نیستم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از کسب رتبه نخست بهبود کسب و کار گیلان در کشور خبر داد و تصریح کرد: رتبه نخست استان توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

وی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را منبع موثقی برای نمایندگان مردم عنوان کرد و گفت: نمایندگان اطلاعات مورد نیاز خود را از مرکز مذکور دریافت می‌کنند.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان متذکر شد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی فارغ از اینکه چه مجموعه‌ای در دولت است، دولت‌ها را رصد می‌کند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: کسب رتبه نخست گیلان با ایجاد فضای وفاق و همدلی و تلاش تمام مسئولان استان تحقق پیدا کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس به اجرای پروژه‌های عمرانی در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: امسال ریالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی به استان‌ها پرداخت نشده است اما مسئولان با تمام توان در تلاش هستند مشکلات مردم برطرف شود.

/فارس

Share