اشجری:رسانه ها زمینه حضور مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به همزمانی روز ۲۳ ماه مبارک رمضان با راهپیمایی روز قدس گفت: فضای مجازی، رسانه ها و … زمینه های حضور مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند. حجت الاسلام مجتبی اشجری در دومین نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به همزمانی روز ۲۳ ماه مبارک رمضان با راهپیمایی روز قدس گفت: فضای مجازی، رسانه ها و … زمینه های حضور مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند.

ashjariحجت الاسلام مجتبی اشجری در دومین نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت بمناسبت شب نوزدهم رمضان، شب ضربت خوردن امام علی (ع) اظهار کرد: شب نوزدهم رمضان، شب ضربت امیر ارزش هاست.

وی با اشاره به درپیش بودن روز قدس که جمعه هفته جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: روز قدس، روز همدردی با مردم فلسطین و روز جهان اسلام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به همزمانی روز ۲۳ ماه مبارک رمضان با راهپیمایی روز قدس افزود: فضای مجازی، رسانه ها و … زمینه های حضور مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند.

حجت الاسلام اشجری تصریح کرد: خطبا و روحانیان از شب های قدر می توانند برای ایجاد انگیزه در مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل رهبری در بیداری، هوشیاری و آگاهی مردم از نقشه های دشمنان اضافه کرد: با توجه به انقلاب های صورت گرفته در مصر، یمن و تونس، اگر دارای رهبر حکیم و فرزانه بودند شاید دارای چنین مشکلاتی نمی شدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به حرکت های خودجوش بسیاری از مردم جهان در حمایت از مردم فلسطین و برائت از اسرائیل تصریح کرد: روز قدس، نمایش بزرگ وحدت و انسجام جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه از استان برگزار می شود، گفت: در مرکز استان از چهار مسیر راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد شد.

وی مسیر شماره یک را از میدان شهدای ذهاب، خیابان امام خمینی، میدان فرهنگ تا میدان مصلی و مسیر شماره دو را ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ و میدان مصلی و مسیر شماره سه را مقر سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام اشجری، مسجد جامع کاسه‌فروشان، خیابان مطهری، میدان فرهنگ و میدان مصلی را مسیر شماره چهار راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت دانست و گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۰.۳۰ صبح روز جمعه ۱۹ تیرماه سال جاری در سراسر استان به طرف میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.

/ایسنا

Share