سرپرست مخابرات بندر انزلی خبرداد

استقبال بالای روستاییان انزلی از اینترنت/اولویت مخابرات انزلی مشخص شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست مخابرات بندر انزلی با بیان اینکه اولین شهرستانی بودیم که روستاهای ما دارای اینترنت شد اظهار داشت: با تلاش و همت همکارانم توانستیم روستاهای انزلی را مجهز به اینترنت کنیم و تقاضا به حدی زیاد است که پورت ها به سرعت تمام می شوند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داریوش جلالوندی سرپرست مخابرات بندر انزلی درگفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی با اشاره اینترنت مخابرات انزلی گفت: تاکنون پیش نیامده که مشترکی رجوع کند و ناراضی مخابرات را ترک نماید. مشکلاتی در قسمت غازیان به دلیل قدیمی بودن کابل ها وجود دارد که  به زودی با جایگزین کردن کابل های قدیمی با کابل های جدید مشکلات کاملا رفع خواهد شد .
jalal9dpوی در ادامه اضافه کرد: در انزلی هیچ مشکلی وجود ندارد و برخی مشکلات به دلیل سیم کشی داخلی نامطلوب ساختمان های مشترکین است.
سرپرست مخابرات بندر انزلی با بیان اینکه جزو اولین شهرستان هایی بودیم که روستاهای آن دارای اینترنت شد اظهار داشت: با تلاش و همت همکارانم توانستیم روستاهای انزلی را مجهز به اینترنت کنیم و تقاضا به حدی زیاد است که پورت ها به سرعت تمام می شوند. هم اکنون در کپورچال و حسن رود پورت ها به اتمام رسیده که تا هفته آینده این مشکل نیز برطرف می شود.
داریوش جلالوندی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه چرا در تمام نقاط انزلی ۳G  فعال نشده است اظهار کرد:انزلی یکی از اولین شهرهایی بوده که ۳G در آن فعال شده و تا ماه آینده چندین سایت وی پی اس مخابرات به ۳G مجهز خواهند شد و با اتمام تمامی زیرساخت ها ۴G نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: به دلیل تقاضای بسیار بالای خط تلفن و اینترنت در ساحل قو اولویت کار مخابرات هم اکنون ساحل قو و شهید کلاه دوز است .
سرپرست مخابرات بندر انزلی از هبه اینترنت به بهزیستی خبر داد و افزود: اگر دوستان خوبمان در خانه سبز پوروطن نیز درخواست دهند بنده برای مجوز های لازم اقدام خواهم کرد .

Share