در دیدار با مدیران مالیاتی:

استاندار گیلان:طرح جامع مالیاتی در رشت اجراء شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با بیان اینکه طرح جامع مالیاتی در برخی از شهرهای گیلان راه اندازی شده است گفت : این طرح در رشت اجراء شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با بیان اینکه طرح جامع مالیاتی در برخی از شهرهای گیلان راه اندازی شده است گفت : این طرح در رشت اجراء شود.

jpg4358نجفی صبح امروز در دیدار مدیران مالیاتی با وی که به مناسبت هفته‌ی مالیات برگزار شد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین منابع تأمین هزینه‌های عمومی کشور بهره‌گیری از درآمدهای مالیاتی است گفت : تبیین بیش‌تر آثار مثبت پرداخت به موقع مالیات در پیشرفت جامعه در افزایش درآمدهای مالیاتی بسیار مهم است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مالیات نقش تعیین کننده ای در توسعه ی اقتصادی دارد بر گسترش فرهنگ مالیات تأکید کرد و گفت: برای نهادینه کردن این فرهنگ مردم باید آثار مثبت پرداخت مالیات در جامعه را به وضوح ببینند واز طریق رسانه ها  برای آنان بازگو شود.
دکتر نجفی همچنین ارتقاء فناوری های الکترونیکی برای امور مالیاتی را خاطر نشان کرد و گفت : خوشبختانه گیلان از لحاظ اظهار نامه الکترونیکی در کشور وضعیت خوبی دارد.
وی با تأکید بر اینکه طرح جامع مالیاتی که در برخی از شهرهای گیلان راه اندازی شده است  و باید هرچه سریعتر در رشت نیز راه اندازی شود گفت : اجرای این طرح نتایج مطلوبی در زمینه ی شفاف سازی در پرداخت مالیات، ارائه خدمات مناسب به مردم و ساماندهی مؤدیان مالیاتی دارد.

مدیر کل امور مالیاتی نیز در این نشست گفت : سال گذشته ۶۱۱ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در گیلان محقق شد که ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

حسین حقیقی افزود : امسال نیز ۴۸ هزار اظهار نامه ی الکترونیکی در گیلان ثبت شده است که از این لحاظ مقام دوم کشور را برخورداریم.

Share