از فحش رکیک تا سپاسگزاری»/هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام اوباما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گویا کاربران ایرانی اینستاگرام منتظر سوژه تازه ای بودند تا به پیج اش هجوم بردند و با کامنت های با ربط و بی ربط، حماسه ای دیگر را رقم زنند. به نقل از کافه سینما، لحظاتی پس از حصول توافق هسته ای بین ایران و کشورهای ۵+۱، کاربران ایرانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گویا کاربران ایرانی اینستاگرام منتظر سوژه تازه ای بودند تا به پیج اش هجوم بردند و با کامنت های با ربط و بی ربط، حماسه ای دیگر را رقم زنند.
۶c133a937fcd6a3c61561f607e9d81a4_Mبه نقل از کافه سینما، لحظاتی پس از حصول توافق هسته ای بین ایران و کشورهای ۵+۱، کاربران ایرانی اینستاگرام به صفحه باراک اوباما هجوم بردند و ذیل آخرین پست اینستاگرام اوباما که مربوط به ۱۶ هفته پیش است، کامنت هایی با ربط و بی ربط به توافق درج کردند.
تعداد کامنت ها بسیار بالاست ایتا لحظه تنظیم گزارش بیش از ۹۰ هزار کامنت به چشم می خورد که اکثر آنها در ساعات اخیر درج شده اند.
همه نوع کامنتی با هر نوع ادبیاتی به چشم می خورد. از کامنت های بی ربط باری به هرجهت تا کسانی که از اوباما بابت توافق تشکر کرده اند و کسانی که به رئیس جمهور آمریکا توهین کرده اند و البته عده ای  که بابت توهین های کاربران، از وی عذرخواهی کرده اند.

Share